Tuesday, July 20, 2010

Day Two - summer job 2010

a doua zi de muncă a început mai matinal, m-am trezit la 7.45, geo era deja treaz, m-am îmbrăcat şi am plecat pedalând spre oraş. A! mi-a dat adi mijloc de transport: cursiera lui proaspăt adusă din Franţa. Am ajuns la Adi, am luat micul dejun şi pe la 8.40 am început munca. Am continuat şlefuirea scândurilor, până pe la vreo 1 am mâncat şi apoi am demolat zidul ce era pe post de gard, făcând loc pentru noul gard. Am dărâmat, am curăţat, am montat dulapii apoi scândurile şi am terminat şi noi cu o mică ploaie în cap. După ce am terminat gardul am dus gunoiul şi ne-a dus Adi acasă.


Azi surpriză: am avut puţină apă caldă la duş, adică:  RECE..au..brr..rece, apoi călduţ...hmm...binişor...aaaaa...brrr...rece! După minunatul duş am plecat în vizită la Cristi, i-am văzut casa în construcţie, am vizitat şi o casă la care a lucrat el, am mai discutat şi apoi am mers la el în garsonieră, unde a început petrecerea. I-am zis că eu nu mai pot sta fiindcă e târziu şi trebue să plec, şi m-a dus acasă (venisem pe jos, dar acum era prea noapte să mă mai încumet. Îmi pare rău că l-am deranjat, acum când veniseră oaspeţii, dar se întârzia prea mult dacă mai aşteptam.

În altă ordine de idei, tot mă ustură spatele...că m-a prins soarele bine de tot ieri la muncă ... ar fi prins bine nişte creme, şi nişte mâini de maseur...

Atât pentru azi..somn că mâine iar de la 7.45 trezirea (spre deosebire de alţii care se trezesc la 4 după-amiaza... ocazional, şi în jur de 12 - 13 în mod normal).

LA MULŢI ANI Cristi (Vasile)


de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...