Wednesday, July 14, 2010

Leapşă

Leapşă preluată de la Andreea fiindcă îmi plăcea prima întrebare.... (ăsta e unul din articolele pe care trebuia să le scriu de mult...Ba mai primisem o leapşă, da nu mai ştiu pe unde e..)



1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 8 şi scrieţi al 4-lea rând.

" De obicei centralistul nu-i făcea legătura [...]"

2. Fără să verificaţi. Cât e ora?!

23

3. Acum verificaţi!

23:08

4. Cum sunteţi îmbrăcat?!

Pantaloni scurţi


5. Înainte de a răspunde la aceste întrebări, la ce vă uitaţi?!


6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?!

muzică în căşti

7. Când aţi ieşit ultima dată şi cu ce ocazie?

Ieşit..din casă sau în oraş? Am ieşit luni cu Mircea că nu l-am văzut de când am ajuns în oraş.

8. Ce aţi visat ieri noapte?!

Nu am dormit aşa de mult ieri noapte.

9. Când aţi râs ultima dată?!

Azi.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?!

suporturi de flori cu tot cu ghivece, icoane, aplice, întrerupător, variator, capacul de la doza de legătură

11. Dacă aţi fi multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?!

O casă mare pentru mine şi familia mea, să ne mutăm din apartamentul ăsta.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?!

Smallville episodul s1ep17.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?!

o inundaţie se pune? Atunci mai bine spun că am văzut cum o persoană care nu are absolut nici un interes te poate ajuta la nevoie, chiar dacă e ultima persoană la care te aşteptai

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?!

Îmi place

15. Care ar fi prenumele fetiţei dumneavoastră dacă ar fi fost vorba despre o fetiţă?!

Nu m-am gândit niciodată....am timp

16. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?!

Aaa..atunci se schimbă răspunsul: nu ştiu!

17. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

Am o aşchie în arătătorul de la mâna stângă

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?!

Da.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?!

I told you!

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică) ce aţi schimba?!

Modul distructiv de a trăi. Consumul resurselor fără noimă

21. Vă place să dansaţi?!

DA.

22. George Bush.

E tatăl fostului preşedinte al americii....sau e chiar el?

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?


Un videoclip

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar?

2 comments:

  1. Hihi! Mă bucur că ai preluat-o şi tu, dar, în altă ordine de idei, sper că n-ai de gând să rămâi prea mult timp cu aşchia aia în deget.

    ReplyDelete
  2. păi nu..am reuşit azi noapte pe la 3 să o scot. era une dintr-aia enervantă care intră, lasă vărful înfipt şi iese. Ce bine ar fi să fie ca în desenele cu tot şi jerry (ştiţi episodul când spike avea aşchia în picior) Ce mari sunt acolo "aşchiile" .. şi simplu de scos.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...