Sunday, December 11, 2011

© Da, mi-aș schimba și eu camera!

Vă spuneam într-un articol anterior că  dacă aș avea bani mi-aș schimba camera cu un 600D, dar am dat acum peste o ofertă mai bună...  Mai ales că a trecut reducerea zilei de care vă spuneam anterior...adică a trecut ziua și nu mai e la ofertă obiectivul. Tot e mai ieftin decât de obicei, dar nu mai e același lucru. Dar de ce să iau o cameră și obiectiv separat, când este pachet cu teleobiectiv inclus? Nu e o reducere mai mare astfel?



Vorbesc despre un EOS 500D care vine, cu aceeași reducere de 10% valabilă azi, 11 decembrie 2011 pe f64.ro, aceleași cadouri (imprimanta și reducerea de 66% la seminariile canon) și bineînțeles transport gratuit.

De ce tot zic de TRANSPORT GRATUIT? Fiindcă în mod normal, f64.ro nu e un site care oferă transport moca...dar acum e super ofertă!

Diferența dintre camera amintită azi noapte și asta ar fi cei 18MPx pe care îi are 600D-ul și faptul că pachetul promoțional nu include geanta ci o imprimantă multifuncțională și un card. Adică, faci pozele și apoi le scoți la imprimantă. Vă garantez din experiență că, dacă folosiți o hârtie foto canon... sau una la fel de bună, veți avea niște fotografii superbe... (au pe site și hârtie foto, dar e stocul epuizat - pesemne că e căutată).
Acum depinde și de cel ce mânuiește camera... dar cum nimeni nu s-a născut învățat, trebuie să începeți de undeva. O cameră așa, entry level e numai bună.

De ce am zis de camerele astea? Mai cu seamă de camera asta? Fiindcă e foarte accesibilă având în vedere câte lucruri poți face cu ea. Nu am îndrăznit să sar la un EOS 1D MARK III care face parte din categoria camerelor la care, ca fotograf amator, poți doar visa... Asta dacă nu are tata bani să-ți ia orice moft, caz în care o poți pune și la breloc...sau ca opritor de ușă.

Nu, eu vorbesc din punctul de vedere al unui fotograf amator, care vrea o cameră bună, cu care să poată pleca în natură să facă poze de pe un vârf de munte pe altul... :D abia aștept să îmi sosească obiectivul :), un fotograf care nu dispune de fonduri infinite, dar care poate, acum, datorită sărbătorilor, să zâmbească la ofertele de la magazinele online.

Nu v-am zis... eu l-am luat la mâna a doua, adică am dat comandă din raionul de echipamente uzate fiindcă și acolo sunt reduceri. Da, f64.ro are și un raion de echipamente uzate... Cât de tare e?

Bine, comenzile vor fi onorate abia  mâine, fiindcă în weekend nu e nimeni pe acolo pe la firmă, dar important e că data viitoare când plec la munte voi avea teleobiectiv cu mine. Și abia aștept să fac niște portrete... nici nu vă imaginați ce surescitat eram când am văzut prețul de la obiectiv...parcă visam... de aia l-am sunat pe Mircea, să verifice și el... poate eu am vreun virus care mă păcălește :))

Știu că promoția pentru 10 și 11 decembrie e de 10% reducere  pentru orice cameră foto, dar dacă intri pe site găsești o mulțime de reduceri în toate categoriile, nu doar la camere. Tare îmi surâde rucsacul ăla pe care l-am văzut acum un an pentru prima oară..ăla pentru care mi-am făcut inițial contul pe site ... și aș mai vrea un prime de 50mm, și un blitz...

Momentan nu am bani să investesc în alte echipamente, dar dacă dă Domnul și câștig ceva la campania asta, poate reușesc să iau și blitz. Wow, să vezi atunci distracție!!

Eu acum mă duc să mă îmbrac, că plec iar pe Măcin, dar vă invit să vă uitați pe site, să vă găsiți și voi super-oferta care să vă fericească cum m-a bucurat obiectivul ăla. Tura asta mă descurc fără teleobiectiv, dar planific o ieșire la iarnă, și atunci voi profita la maxim de el!

Voi reveni cu povestirea acestei ture în Măcin în zilele ce urmează. Țineți-mi pumnii, poate miercuri voi avea mai multe surprize...că tot atunci am și concursul ăla la facultate.. ăla pentru care am pierdut nopțile și mi-am mâncat nervii modelând 3D...Da, tot pe data de 14 e prezentarea, la fel ca anunțarea câștigătorilor de la campania f64...

 de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Numai când am văzut imaginea am făcut nişte ochi de câine care a văzut un ciolan apetisant=P~=))

    ReplyDelete
  2. te cred... de aia nu am arătat și poza cu o cameră la 5000 ron ...

    ReplyDelete
  3. Pfoai, si cand te gandesti ca pentru unii un asemenea aparat e o nimica toata... cum o fi?...

    ReplyDelete
  4. caută un fotograf profesionist. adică unul care face asta pe bani și are o cameră de stă mâța în coadă.. și întreabă-l

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...