Monday, March 04, 2013

VideoBlog 024 - O primăvară mai frumoasă

(5min17sec)
Să fiu sincer, sunt mort de oboseală și așa am fost și la filmări, drept pentru care pe ici și colo mi-am pierdut șirul ideilor și cuvintele. Eh, oboseala și emoțiile... 

Nici minunăția de program de editare nu m-a ajutat, ci mai degrabă mi-a pus răbdarea la încercare, dar cu toate acestea am reușit să finalizez totul înainte de răsăritul soarelui, deci m-am încadrat perfect în programul normal.
Bună dimineața dragii mei! Să aveți o săptămână minunată!

AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

15 comments:

  1. Încă o dată, frumoasă inițiativă! Când eram în țară mă implicam cât de mult puteam în astfel de proiecte, fie că ajutam copii sau oameni mai în vârstă, eu eram prezentă. Exact cum ai spus și tu, experiența și sentimentele trăite nu ai cum să le descrii, sunt memorabile. Și aici există astfel de probleme, dar mult mai putine decât acasă și în ciuda faptului că nu am participat la nicio astfel de activitate de când sunt în UK, am acționat singură și am mers la magazinele de caritate și am donat multe lucruri care nu îmi mai erau de folos. Deși nu prea am dat lucruri noi nouțe, toate erau într-o stare foarte ok și de ce să arunci când pot fi de ajutor altcuiva? Îți doresc la cât mai multe astfel de activități! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felicitări pentru implicare. Totuși „magazine” de caritate?

      Delete
  2. Mda..."charity shops". Dacă ai lucruri pe care nu le mai folosești și sunt în condiții bune, le duci la charity shop și cei de acolo îți pun lucrurile la vânzare. Teoretic e ca un magazin second hand, doar că banii se duc la diverse case de copii, de bătrâni, RSPCA (protecția animalelor) etc. Partea care mă cam stresează pe mine e că mulți englezi sunt "cheap" (cum spun ei) și preferă de o mie de ori să cumpere de la astfel de magazine dar nu neapărat pentru că ajută pe ceilalți, ci pentru că e mai ieftin și atât.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa.. am înțeles acum ideea de „magazin”. Fain! Păi la urma urmei nu contează motivul din spatele cumpărătorilor, contează ca cei de la magazin să ducă banii unde trebuie :)

      Delete
    2. Adevărat, dar măcar puuuțin să ți se ducă gândul și la persoanele pe care le ajuți..

      Delete
  3. Poate doar mi se pare, dar ați reușit să adunați cele necesare într-un timp destul de scurt. Foarte bine! Pentru oamenii de acolo a fost cu siguranță o bucurie, mai ales ținând cont de ce ziceai... de faptul că mulți nici nu mai au pe nimeni..

    Foarte pertinentă și observația legată de cerșetori.

    Aș fi super-încântată dacă ar apărea și la noi acele charity shops de care amintea Diana, eu una nu știu să existe așa ceva la noi.. Lumea cumpără de la second-hand și aici, ar fi chiar mai frumos să știi că banii pe care îi dai cumpărând chestii pe care oricum poate ți le-ai fi luat, merg acolo unde trebuie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar trebui să existe cineva cu inițiativă și dornic să ajute. Să se ocupe cu adevărat de chestia asta. Ar fi fain să analizăm cum fac alții și să facem și noi, dar nu prea ne pricepem la asta din câte observ eu.

      Chiar îmi place conceptul: donezi ce nu-ți folosește unui centru... care vinde produsele, iar din banii strânși donează nevoiașilor. Destul de multă muncă din partea celui care se ocupă cu acest centru.

      Am văzut prin Cluj acele tomberoane mari pentru haine și jucării. Mai sunt? Se face ceva cu ele?

      Delete
    2. Da, ar fi foarte multă muncă. Poate o asociație mai serioasă ar reuși să se ocupe de așa ceva, cu voluntari și tot tacâmul.

      Am aflat și eu în sfârșit: asociația Caritas a inițiat și se ocupă de acele tomberoane. Am înțeles că s-au strâns tone de haine în timp, iar multe din ele au fost și sunt valorificate (nu au fost toate oferite nevoiașilor), iar de banii respectivi s-au cumpărat alimente, rechizite, medicamente tot pentru oamenii nevoiași aflați pe listele asociației. În urmă cu câțiva ani, am fost voluntar la ei, în cadrul unui program after-school. Știu că au liste serioase de persoane aflate în dificultate și știu că se depune efort serios pentru a le ajuta.

      Delete
    3. Mă bucur foarte mult să aud asta! Felicitări Cluj! :D Felicitări și ție că te-ai implicat și ai făcut voluntariat. E ceva ce nu ai făcut? :D

      Delete
    4. Hihi, daaaa, sunt multe lucruri pe care nu le-am făcut. Dar le voi face!
      În ceea ce privește voluntariatul, am făcut în toți cei patru ani de liceu, fie la Caritas (ajutam copiii din familii nevoiașe sau dezorganizate la teme și organizam activități recreative cu ei), fie la o școală pentru copii cu diverse deficiențe, unde ne jucam și făceam activități recreative-artistice.
      În ultima perioadă, mă tot bate gândul să îmi găsesc tot ceva similar de făcut. Mă simțeam foarte bine când mergeam la copii, doar bucuria de pe fețele lor când ne vedeau îmi însenina întreaga zi. Să termin cu licența și voi vedea. Poate chiar înainte :)

      Delete
    5. Da, licența asta care ne bântuie. Mult succes cu planurile astea de viitor :D

      Eu nu știu cum m-aș descurca în astfel de activități. Nu știu dacă sunt bun de dascăl pentru pici :)

      Delete
  4. Felicitari pentru o inima deschisa,o inima buna.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...