Sunday, March 24, 2013

ON AIR, azi de la ora 18:30

Vă amintiți despre articolul scris în ianuarie? Povesteam despre experiența mea la radio din decembrie și vă spuneam cât de entuziasmat am fost!

Ei bine astăzi am din nou ocazia să fiu la radio. Nu doar în studio, că aici am mai fost de atunci până acum, ci în fața microfonului.

Vă invit deci să ne ascultați pe ProFM - LiderFM:
- în Galați pe: 92.4 FM
- în browser: www.radiogalatimedia.ro
- în winamp puteți asculta cu fișierul: http://88.158.19.50:8200/listen.pls

Vă invit mai ales să socializăm pe pagina de facebook a emisiunii Forever Young Radio Show, să vorbim, să glumim, toate acestea în timpul emisiei! Dați un like și participați la distracție.


Vă aștept cu cea mai mare plăcere!

8 comments:

  1. Bravo Radu! Mă bucur foarte mult pentru tine. Şi te descurci foarte, foarte bine, pari a fi ca peştele în apă acolo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos Iuliana! Ca peștele în apă? Habar nu ai cum tremur și ce emoții am :D

      Delete
    2. Cu atat mai mult! Important e ca nu se simte in voce. Bravo, bravo :)

      Delete
  2. Ce drăguț să te aud la radio! Să știi că parcă ai fi de acolo, să mergi mai des... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo.. mulțumesc frumos! mă bucur că ești pe recepție!

      Delete
  3. Vă mulțumesc dragelor, prezența voastră mă onorează!

    ReplyDelete
  4. Ce bine îmi pare că de data aceasta am fost pe fază! Nu v-am prins de la început, dar v-am prins. Ați realizat o emisiune frumoasă, felicitări și ție, și Ioanei :)
    Iar Dan T. a făcut un gest foarte frumos să intre în direct, chiar nu mă așteptam :) Dă de știre când te mai putem auzi! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a făcut o deosebită plăcere să te văd pe facebook și să te am printre ascultători. Mă bucur că ai prins emisia.

      Da, a fost fenomenal faptul că a sunat și a intrat în direct :) Nici eu nu mă așteptam. Nimeni nu se aștepta :D

      Legat de ce ai spus în încheiere.. nu întrevăd nici o ocazie prea curând... următoarele emisiuni vor fi cu invitați, deci eu voi fi doar „în spate”, adică pe facebook :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...