Saturday, March 02, 2013

Ia uite cine mă iubește

Uite că luna martie vine cu o noutate pe acest blog al meu :D.

Eu sunt pe blogger și am blog din 2006, dar de atunci și până în ziua de azi s-au schimbat multe.. am șters multe bloguri, am schimbat multe adrese. Fizic, acest blog e de prin 2009, așa că cel mai vechi comentariu datează din 27 august 2009 și a fost trimis de Andrei (momentan blogul e dezactivat), la articolul Durerea nu e decât o unitate de măsură. Câțiva ani, comentariile pe aici erau un lucru rar. Comunitatea asta în jurul blogului s-a format, să zicem, de vreo 2 maxim 3 ani, când am început să ies și eu mai des prin online-ul ăsta... să vizitez bloguri, să comentez, să interacționez cu bloggeri și ei să mă viziteze.

Au apărut vizitatori noi, au dispărut unii vechi, sau dacă nu au dispărut cel puțin au tăcut. Fiindcă am devenit curios m-am apucat într-o zi și am numărat toate comentariile primite pe blog până la această dată. Iată ce a ieșit din acest clasament general.

E de remarcat că poziții fruntașe au cei care sunt destul de „noi” pe aici, și asta mă bucură destul de mult, dar mă și întristează. Să vedem deci clasamentul (trecuți aici sunt cei care au trimis cel puțin 10 comentarii în toată viața blogului):
  1. Primul care intră în clasament, cu un număr de 12 comentarii trimise este Tudor Bezea
  2. Mai apoi, un vizitator destul de recent și care trece destul de rar, cu 13 comentarii: Nice
  3. Cu un număr de 16 comentarii, trimise în mai puțin de un an, intră în top Doina
  4. Și-a spus părerea în 18 comentarii, deci intră pe poziția 15, Iulia;
  5. Tot o domnișoară care e destul de nouă pe aici, dar pe care nu am mai zărit-o de mai bine de jumătate de an, cu un număr de 19 comentarii, apare  pe locul 14 Myriam;
  6. Dragul meu prieten, care comentează destul de rar, și scrie pe blog mult mai rar decât am dori noi, cu un număr rotund de 20 de comentarii, îl menționez pe Radian.
  7. O cititoare fără cont blogger, dar destul de consecventă, trimițând 22 de comentarii în cei 3 ani de când ne vizitează, Bia ocupă locul 12.
  8. Cea mai recentă membră a acestei mini comunități din jurul blogului meu, pe locul 11 cu 23 de comentarii trimise, se află Iuliana M.
  9. Deși n-am mai văzut-o de mult pe aici, și pe blogul ei e destul de greu de găsit, în trecut a fost destul de activă și a trimis 25 de comentarii. Vorbesc despre Andreea
  10. Pe locul 9, o regăsim, cu un număr de 28 de păreri împărtășite, e Ana căreia îi mulțumesc pentru tot ajutor. (detalii în curând)
  11. Un cavaler care e de asemenea membru nou, trece ocazional și mai lasă câte o părere, dar cu toate acestea a acumulat un număr de 34 de comentarii, ceea ce îi asigură lui Ciprian Pardău locul 8.
  12. O vizitatoare care acum a dispărut, sau cel puțin blogul ei principal a dispărut și nici de călcat pragul blogului meu nu mai calcă, a trimis în trecut 41 de comentarii, ocupând locul 7, este Annitu.
  13. Student la Galați, ca și mine, am socializat puțin dar eficient, pe locul 6, cu 44 de comentarii este Pato.
  14. Sor-mea, deși e pe aici din 2006, deși știu că vizitează, e de cele mai multe ori tăcută, așa că ocupă doar locul 5 cu 52 de comentarii trimise.
  15. La poziția 4 găsim un număr de 59 de comentarii, de la un cavaler care mă vizitează de vreo aproximativ 2 ani, prieten și student la Iași, vorbim bineînțeles de Florin Moroșan.
  16. pe locul 3, un om care are multe de spus, vine pe aici des și dacă are ceva de comentat o face fără frică, drept dovadă stând cele 86 de comentarii trimise, se află prietenul cu Gânduri Constant Mediocre
  17. Pe locul doi, cu vechime pe acest blog, dar cu o pauză destul de mare datorită schimbărilor din viața ei, cu un număr de 130 de comentarii trimise se află Diana.
  18. Locul întâi, coroniță și medalie primește comentatorul numărul I al blogului (de fapt știam asta și fără să număr) cu un total de 251 de comentarii trimise până la ora asta. E este, bineînțeles: Iulia - Colorbliss și a început să vină pe aici din 26 septembrie 2011, adică acum aproximativ un an și 5 luni.
Dar nu m-am oprit aici. Fiindcă vreau să vă răsplătesc, am făcut un clasament actual, adică să văd cine au fost cei mai vorbăreți în luna ce a trecut. De data asta fac un TOP 9 cu cei care au trimis minim 5 comentarii deoarece vreau ca aceștia să fie găsiți pe pagina „Susțin”. Până ieri aveam un tab în sidebar, dar l-am desființat și revin la o pagină de sine stătătoare din cauza unor probleme tehnice despre care vom discuta cu altă ocazie.

Da, ăsta e modul meu de a vă mulțumi. Adică, deja am un blogroll, acolo sunteți toți, și la unii mă regăsesc și eu pe vreo pagină sau prin vreo listă, deci există reciprocitate, dar doar cei care se încadrează în top 9 vor fi cei pe care „îi susțin”, cu gravatar sau imagine de profil/banner în pagina asta care momentan e în construcție. Bineînțeles că veți fi ordonați în ordinea topului. 
Pentru luna februarie statistic, stăm cam așa:



Locul 1: Colorbliss (38)
Locul 2: Iuliana M. (15)
Locul 3: G.C.M. (8)
Locul 4: Florin Moroșan (7)
Locul 5: Diana (7)
Locul 6: Ciprian Pardău (6)
Locul 7: Ana Elisabeta (5)

La egalitate, ordonarea se face alfabetic :)

PS: câștigătorul topului sau primii trei poate/pot primi un premiu la un moment dat... sau poate nu! Vedem în curând!

Vă mulțumesc și vă mai aștept!

19 comments:

  1. Drăguţă idee să faci un asemenea top, mi-ai dat şi mie o idee să mă uit prin statistici. Şi mai ales, mă bucur foarte mult că sunt şi eu pe lista prietenilor tăi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea nu-mi aparține :D Sunt foarte mulți cei care fac asemenea topuri. E fain să ai un plugin care numără comentariile, că e destul de complicat pe blogger să contorizezi cine/ce a comentat :P

      Hei, suntem „o familie” aici :P

      Delete
  2. Mă bucur să mă regăsesc în ambele topuri. Mulțumesc frumos.
    Am ratat podiumul de fiecare dată ... :) Trebuie să-mi i-au revanșa.
    Radule, după cum ți-am zis, eu te vizitez în fiecare zi, să văd dacă și ce ai mai scris. Că nu las comentarii de fiecare dată, asta e altceva.

    P.S.: Mersi că mi-ai adus aminte că trebuie să realizez și eu topul vorbăreților mei, pe luna februarie ... O făceam pe 1 de obicei, dar nu e o problemă dacă întârzii o zi-două.
    Eu număr fiecare comentariu în parte din luna respectivă. Există vreun plugin ceva care să facă asta în locul meu, oare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florin, n-ai pentru ce să-mi mulțumești :P Ești în top, pe merit!

      Eu înțeleg ce spui, dar nu e un top al vizitelor, ci al comentariilor. N-aș putea contoriza vizitele :D

      Legat de plugin, sincer să fiu nu știu. Pe WP ar trebui să fie, chiar nu am habar, nu am căutat. Măcar unul care să-ți ordoneze comentariile funcție de persoana care le-a trimis.. o filtrare ceva. :P

      Delete
    2. Am înțeles că nu e un top al vizitelor, stai liniștit. :P

      Nu știu dacă există vreun plugin ceva, dar o să caut, o să mă interesez, poate găsesc ceva ...

      Delete
  3. Cine spunea că un liceean are mai mult timp liber decât alte persoane, se înşela amarnic. Ăsta este principalul motiv pentru care nu trec foarte des pe aici. Mi-am stabilit o perioadă de vizitare a blogurilor preferate o dată la trei sau patru zile. Şi încerc să mă ţin de program.

    Mulţumiri înalte şi pentru linkuri.

    ReplyDelete
  4. Faină statistica. Când m-am văzut pe 9 mi-a zburat imediat mintea la numerologie şi cum mă urmăreşte cifra asta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... păi în clasamentul lunar ești pe locul 7. Despre 7 n-ai nimic de spus?

      Oricum, s-a mai schimbat situația de atunci :P

      Delete
    2. Tocmai... pentru că statistica se schimbă permanent mi-au atras atenţia cifrele. E şi 7 în poveste, dar el se cam întâlneşte la tot pasul :P

      Delete
    3. Ah.. uite că acum m-ai făcut și mai curios referitor la clasamentul lunii viitoare :P

      Delete
  5. uuu..sunt pe locul doi in top, ce fain!!! :D Și când mă gândesc la celelalte articole pe care le-am citit, dar nu am comentat...o să recuperez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dacă recuperai, poate erai și în topul lunar :D

      Mulțumesc pentru activitatea ta de până acum :)

      Delete
  6. Vaaaiiii, ce guralivă sunt :)) Cel puțin aici, iar ăsta e un semn bun în ceea ce te privește. Cred că din cauza faptului că am comentat mult timp tot „în valuri”, nu prea am fost conștientă de prezența-mi atât de activă pe-aici :)

    Mă bucur tare mult oricum!!! Mulțumesc frumos pentru coroniță și medalie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa.. păi... n-ai pentru ce să-mi mulțumești încă. Eu pe de altă parte trebuie să-ți mulțumesc tocmai pentru că ești așa guralivă!

      E mereu o plăcere să te revăd!

      Delete
  7. Iulia e teribila cand se apuca sa comenteze pe bloguri :D, ii savurez abordarile :D de fiecare data.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...