Sunday, March 31, 2013

Topul lunii Martie!

Fiindcă e frumos să ne respectăm tradițiile și la acest final de lună am contorizat cât de activi ați fost. Luna martie a fost plină de vizitatori noi, asta și datorită campaniei vALLuntar ce s-a desfășurat până sâmbăta trecută. Tocmai de aceea eu nu mi-am publicat recenziile în februarie, fiindcă n-am vrut să amestec lucrurile, dacă înțelegeți ce vreau să spun :P

Vă mulțumesc tuturor pentru activitatea voastră, vă mulțumesc pentru că îmi faceți zilele mai frumoase. Datorită vouă găsesc energia pentru a continua să scriu și să vorbesc :)

De asemenea vreau să mulțumesc noilor vizitatori care au sosit aici în decursul acestei luni și care sper să rămână prin zonă și în viitor.

Tocmai fiindcă îmi sunteți dragi, începând de luna viitoare am să schimb modul în care puteți introduce comentarii pe acest blog. Dar gata cu pălăvrăgeala, hai să vedem topul, fiindcă luna asta a fost strâns scorul și avem chiar surprize în clasamentul Top 9 deoarece conține 3 vizitatori dintre cei mai noi:

Locul 1: Diana (25)
Locul 2: Colorbliss (23)
Locul 3: Iuliana M. (20)
Locul 4: Florin Moroșan (10)
Locul 5: Lotus (8)
Locul 6: Ana Elisabeta (6)
Locul 7: Cuvinte Rătăcite (6)
Locul 8: Alex Cosmin (5)
Locul 9: G.C.M. (5)
* La egalitate, ordonarea se face alfabetic :) și bineînțeles, clasamentul se regăsește pe pagina proprie.

Așa cum v-am spus data trecută, pentru locul I m-am gândit să ofer niște premii. Momentan am acordat persoanei care a ocupat locul I pe anul 2012, un mic premiu, dar acum că stau și mă gândesc, mi se pare cam puțin ceea ce i-am oferit, așa că voi căuta să fac premiul mai important data viitoare!

Iulia, cea care a câștigat titulatura de „Guraliva anului 2012” pe raduclapa.ro a scris deja despre premiul primit și vreau să-i mulțumesc pentru asta, dar mai ales pentru că lună de lună revine pe blogul meu și mă încântă cu feedbackul trimis! Multe mulțumiri, Iulia!

Spuneam că luna asta a fost strâns clasamentul, dar să fiu sincer a fost mai mult decât atât. Răsturnarea de situație a avut loc chiar în ultimele ore din ultima zi a lunii. Eu redactasem articolul și făcusem topul dimineață, ca să fiu pregătit seara de publicare, așa că vă închipuiți marea mea surprindere să ajung în seara asta la blog și să văd că s-au schimbat lucrurile.

Vă mulțumesc! Felicitări Diana pentru poziția din clasamentul lunii Martie. Îmi place că ai revenit la obiceiurile  din trecut, când comentai mai des. Apreciez acest lucru, mai ales că știu cât de puțin timp ai pentru online.

Vă mulțumesc tuturor și vă mai aștept!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...