Tuesday, March 26, 2013

Din nou la RADIO!

Bună dimineața. În caz că nu ați citit articolul de acum două zile, duminică seara de la ora 18.30 am fost din nou la radio.

Fiindcă am mica regulă care spune că nu public mai mult decât un articol pe zi, ieri nu am spus nimic despre asta, așa că vă scriu azi. Am petrecut seara de ieri lucrând la un montaj audio-video... am luat înregistrarea de la radio, am tăiat ce era în plus, săracul meu calculator aproape și-a dat duhul două ore cât a durat randarea după ce am terminat montajul... totul pentru voi și pentru acest articol. Pentru că mai sunt câțiva oameni dragi mie care nu au ascultat duminică seara, pentru că le-am promis înregistrarea, dar și fiindcă voiam să rămână aici, pentru posteritate.. ca să zic așa :P

Dar din păcate, nu am primit permisiunea de a face publică înregistrarea, așa că nu vă pot satisface curiozitatea, și nici nu putem avea o discuție la obiect analizând ce a fost. Îmi pare rău!

A fost fain la radio, mereu e fain la radio... păcat că eu am o voce cam nașpa și încă nu am reușit să-mi dresez dicția. Am avut mari emoții, practic tremuram acolo pe scaun în timp ce vorbeam...

Ce nu mi-a plăcut? Nu mi-a plăcut că la un moment dat, în timpul unei pauze muzicale (adică voi nu ați auzit) Ioana mi-a zis că nu vorbesc destul, că trebuie să mai zic și eu ceva, să vorbesc mai mult... cu toate astea, de multe ori când începeam cu avânt să vorbesc, mă întrerupea și dezvolta ea subiectul, sau venea cu ceva nou și eu rămâneam cu replicile în aer...

Probabil voi nu ați observat, dar eu le-am simțit pe pielea mea atunci și le-am resimțit când am făcut montajul înregistrării. La polul opus erau momentele când n-aveam ce spune dar „îmi preda legătura” ...iar pentru alea sunt vinovat doar eu, știu!

A, și m-a mai enervat că m-a contrazis când am spus numărul de voturi. Dacă ați ascultat, știți că la final am numărat voturile ca să vedem ce melodie ascultăm. Am spus că este egalitate în voturi fiindcă le numărasem, iar ea mi-a răspuns cu un tot total autoritar că NU ESTE EGALITATE! Urăsc asta! Urăsc să mi se spună cu un ton „atotștiutor” că nu am dreptate atunci când știu că AM DREPTATE. Pur și simplu m-a contrazis fără ca să fi numărat voturile. Și nu faptul că m-a contrazis era grav, ci tonul cu care a făcut-o!


Fenomenul cel mai important al serii a fost faptul că Dan Teodorescu ne-a sunat în direct. Eu nu-s obișnuit cu artiștii, așa că să aud vocea lui Dan la telefon a fost mare lucru și mă simțeam mic mic de tot.

Cum spuneam a fost fain la radio. Ioana e grozavă ca moderator și are o foarte mare cultură muzicală. Radioul i se potrivește ca o mănușă și cel mai bine s-a văzut asta în timpul convorbirii telefonice. Chiar dacă avea emoții și era foarte entuziasmată, s-a descurcat de minune. E drept ea e deja călită pentru că a vorbit cu multe vedete, a intervievat mulți artiști și oricum îl văzuse pe Dan live cu o săptămână înainte și vorbise cu el când i-a luat interviu dar totuși, să primești telefon în direct de la cel despre care vorbești în emisiune e destul de emoționant. Mai ales că până acum n-a mai primit niciodată telefoane în direct. Poate de aceea și eu am fost surprins.

Cam asta a fost experiența mea cu radioul, cu bune și rele. Încă o dată îmi cer scuze că nu vă pot pune și înregistrarea, dar dacă vă e cu adevărat dor de mine, aveți videoblogurile la dispoziție și mă veți auzi și vedea acolo, în zilele de luni. Și oricum, vocea mea s-a auzit nașpa, așa că n-ați pierdut mare lucru :))

Să mai apar eu la radio sunt slabe șanse în viitorul apropiat sau îndepărtat... dar vreau să vă mulțumesc pentru că ați ascultat duminică și pentru că mi-ați fost alături. Știam că sunteți grozavi, acum mi-ați întărit convingerile!

Apropo.. la Galați a venit iarna, la final de martie. Pe la voi cum e?

10 comments:

  1. Replies
    1. Mulțumesc frumos! Mă bucur să te revăd pe aici. Sunt onorat!

      Delete
  2. Felicitări din tot sufletul, şi de la mine, Radu. Să ştii că ţi-am mai trecut pragul, dar fără urme, din păcate. Azi chiar nu am putut să fug repede, că era musai să te felicit. Succes, în continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vă mulțumesc frumos. Nu cred că am avut onoarea să facem cunoștință, adică nu știam că mă vizitați, dar vă mulțumesc!

      Delete
  3. Radu, te alinţi! Nu ai deloc o voce naşpa, chiar a sunat foarte bine, iar "duet-ul" cu Ioana a fost foarte reuşit. Bineînţeles, ca tu "din interior" ai simţit poate mai multe nuanţe, însă important e ce a trecut dincolo şi ce am auzit noi, ascultătorii.
    Eu una n-am sesizat voce tremurată, replici în aer, sau contraziceri. Aşa că relax, a fost foarte, foarte bine şi sper să te mai aud cât mai des şi cât mai curând :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iuliana, îți mulțumesc frumos pentru feedback!

      Așa cum am spus, nu cred că mai apar eu la radio :) Mi-ar face plăcere, îți dai seama, dar... „e mulți de dar” :D

      Delete
  4. Bravo Radule pentru reușita de a fi la radio ... :P
    Din păcate nu am reușit să urmăresc emisiunea și mă bazam pe faptul că o să pui înregistrarea emisiunii. Aiurea e că nu ți-au dat acceptul, deși nu prea înțeleg de ce.

    Una peste alta și la Iași a venit iarna ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc Florin!

      Cam ciudată iarna asta... Eu vreau să plece cât mai repede, că-mi dă peste cap planurile :D

      Delete
  5. Cu întârziere comentariul meu..recunosc că nu am prins de la început transmisiunea live pentru că nu eram acasă, dar cum am deschis laptop-ul am și intrat pe link-ul postat de tine. După cât te cunosc eu, am putut să simt puțină emoție in glas, dar contrar la ceea ce ai spus tu, nu mi s-a părut că te-ai bâlbâit iar problema ta veșnică cu dicția (dacă ai avut-o) ai rezolvat-o!

    Sincer nu mi-am dat seama de micile „probleme” pe care le-ai avut, dar tu ai fost acolo ai simțit altfel. Dar la chestia cu predatul legăturii când nu aveai nimic de spus mi-a adus aminte de școală/liceu, când profesorii nu mă alegeau niciodată dintre toți elevii cu mâinile pe sus, dar îmi puneau întrebări când nu aveam habar ce să spun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serios? Cred că n-ai ascultat destul :P Cum adică problema cu dicția e rezolvată? Ba dimpotrivă, parcă îmi observ din ce în ce mai des și mai grav greșelile :((

      Da, bună analogia cu școala :)), ah amintiri :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...