Wednesday, November 11, 2009

Update-ul durerii

ştiţi ce e mai nasol decât să nu poţi sta în picioare? să nu poţi sta NICI în fund!!

Da, lovitura de ieri mi-a cauzat şi o durere posterioară ... abia dimineaţă în microbusul ce mă aducea acasă mi-am dat seama cât de incomod e.... Nu e de ajuns că de dimineaţă nici nu pot să mai merg decât ţopăind în piciorul stâng...

Aventuri, ce mai! Las' că mă fac eu bine şi revin la mersul rapid şi sărituri pe toate gardurile .. :D

Mulţumesc lui Caza că m-a dus cu maşina până la autogară, mulţumesc domnului şofer de microbus că m-a ajutat cu bagajul, şi mulţumesc lui Sena că m-a adus cu maşina de la autogară până acasă ...

P.S. ştiu că aţi fi vrut să scriu microbuz


de la mine, 
numa' bine

2 comments:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...