Tuesday, November 10, 2009

new priority

trebuie să fac în aşa fel încât să strâng bani pentru laptop ... nu pentru a fi şmecher, nu pentru a fi în rând cu lumea, ci pentru a-l putea lua cu mine ...să nu mai scot la imprimantă toate cursurile, să pot studia şi acasă, şi în sala de lectură, şi pe lângă asta...să pot posta când îmi vine inspiraţia :)  ..

De asemenea strâng bani pentru maşină ....dar cred că mai multe şanse am să îmi iau laptop decât maşină ....

Am aflat că s-a încheiat concursul de la Bani pe Post ....Nu am câştigat, logic că nu....ci a câştigat o domnişoară numită Cătălina (dedus de mine din Kata ). Felicitări, şi să-l foloseşti intensiv.... Noi "restu" care nu am fost "RESTU", rămânem în aşteptarea laptopului mult visat, care cel mai probabil va sosi ca urmare a unei investiţii serioase din bugetul propriu...
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...