Sunday, November 29, 2009

azi nu...

azi nimic nu e cum trebuie,
azi sunt răcit, azi îmi e rău
azi mă doare piciorul
azi parcă nu mai sunt eu.

Vineri mi-am scos ghipsul..deşi nu ştiu dacă ar fi trebuit...piciorul e tot dislocat, calc doar pe partea exterioară a tălpii mai mult... Mă cutreieră gânduri pesimiste că voi rămâne şchiop de la o porcărie de fotbal. Ce mi-a trebuit mie fotbal?? De ce nu am plecat acasă? - adică ştiu de ce, dar nu vreau SĂ DAU VINA PE VIZA DE FLOTANT, sau să acuz organizarea de KKT, fiindcă de fapt e vina mea, că nu mi-am băgat **** în ea de viză şi să plec acasă, aşa cum am fost sfătuit....

Mâ gândesc cu durere că dacă luni doctoriţa nu zice nimic de bine, sau îmi bagă iar ghipsul, şi dacă tantea aia care "îndreaptă oase" nu îmi pune articulaţia la loc tare naşpa îmi sună viitorul. Adică ce viitor e ăla în care nu pot merge la viteza mea normală, cu care v-am obişnuit, sau nu pot pedala corect şi mult timp pe bicicletă ..sau nu pot escalada cămine sau pereţi ... şi o grămadă de alte chestii.

Da, au fost alţii cu probleme mai grave care şi-au revenit..picioare rupte şi alte nenorociri..dar aşa sunt eu mai pesimist azi...m-am trezit cu "faţa la cearşaf"


hai pa!
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...