Monday, April 23, 2012

„Da' cine e el să îl citești?" sau „de ce cabral.ro?”

Azi am fost pe fugă, deși nu ar fi trebuit. De exemplu, acum sunt în tren spre casă (grație internetului mobil de care vă vorbeam într-un articol mai vechi) și mor de cald și de sete, fiindcă am plecat fără să iau sticla cu apă. Da, mi-am zis că nu am nevoie de ea, m-am gândit că nu-mi va fi sete...

Dar articolul ăsta nu e ca să mă laud că am net sau să mă plâng că mi-e sete, nu! Articolul ăsta e ca să vă anunț că în sfârșit am câștigat și eu ceva, ceva important, o invitație din partea unui blogger mare (și om mare) la o cană de ceai. Poate că voi ați fi vrut bere sau suc, dar având în vedere că eu nu beau nici una nici alta, ceaiul sună perfect!

Și invitația suna perfect:

Tea Union, aripa foto - hai să ne cunoaștem. Ceai, fotografie și cunoaștere în aceeași frază, cum să nu sune tentant? 

Dacă nu ați dat click, vă explic eu: Cabral a organizat un concurs foto cu tema „o cană de ceai” în urma căruia alegea 5 norocoși pe care îi invita la un ceai (verde, probabil) (invitații duble). 

Voiam să particip și eu, dar nu cu un ceai făcut acasă, așa că, vineri, imediat ce am ajuns la Galați, am ieșit la un ceai cu Gabi, ca să pot realiza fotografiile. E drept condițiile nu au fost tocmai ideale: locul ales nu a fost cel mai inspirat, era deja noapte afară adică mă bazam doar pe luminile din local și expunerea îndelungată ar blițul nu voiam să îl bag în ecuație... Localul... era un restaurant chinezesc dar domnișoara ospătar (sau chelner... cum se spune?) nu prea știa despre ceaiuri (că doar 3 erau în listă), așa că am comandat două de iasomie. Și Gabi părea la fel de dezamăgit ca și mine de local... și el e gălățean, ar fi trebuit să le știe :D.

După ce asosit ceaiul m-am apucat să fac poze, iar ce a ieșit ați putut vedea în imaginea zilei de vineri, sau puteți vedea acum, aici.

Deși nu eram 100% mulțumit și surescitat în legătură cu pozele mele, mi-am zis să încerc totuși, și din tot setul am trimis trei pe adresa concursului, una din ele fiind cea amintită mai sus. Dar aseară, șansa mea de a pleca la București a dispărut deoarece eu trebuia să plec până acasă până miercuri. De asemenea, mâine Sena nici măcar nu e în capitală, deci pica și ideea cu statul la el.

Nici nu mi-am închipuit, dar azi, chiar înainte să plec la gară am găsit un mail de la Cabral: se pare că AM CÂȘTIGAT :D Poza mea a fost una din cele 5 alese (nu a fost prima, da' nici ultima), așa că... am câștigat. Au fost poze faine, și sunt extraordinar  de fericit că am câștigat, dar trist că nu pot onora invitația :( . Treaba mea acasă s-ar finaliza poate în prima jumătate a zilei, dar nu am nici un tren cară să mă ducă la București în timp util, așa că am lăsat comentariu pe site spunând că nu pot onora invitația.

Sper că nu l-a deranjat acest lucru, adică faptul că am fost nevoit să cedez premiul altcuiva. Sper ca pe viitor să-mi fie acceptate înscrierile în astfel de concursuri și să nu-mi poarte ranchiună.


De ce Cabral.ro?


Vorbeam cu un amic acum ceva vreme și din vorbă în vorbă ajung eu să zic: „Man, să vezi că citisem o chestie despre asta pe blogul lui cabral și era ceva de genul [...]" Nu am apucat să termin că am primit replica: „Unde? Da cine mai e și ăsta de-i citești blogul. Se vede și el mare vedetă sau ...

Nu mai știu exact ce replici au fost, dar știu că interlocutorul avea o părere foarte nașpa despre vedeta TV. Și că nu ar trebui să citesc blogul fiindcă e un nimeni la o televiziune de nimic...

La faza asta am sărit eu ofensat:
Da eu cine sunt mă? Adică pe mine de ce m-ar citit lumea? Dacă o iei așa, de ce ar vrea cineva să citească blogul unui nimeni ca mine? Pentru mine el e un om cu un blog, așa cum sunt și eu pentru ceilalți, pentru cei care nu mă cunosc personal.Bine, uite ce e: am citit pe blogul CUIVA că... ” și am continuat subiectul început.

În primul rând, eu nu am urmărit niciodată emisiunile la care este Cabral prezentator. Am văzut doar reclame în vremea când stăteam pe acasă și aveam deci acces la TV. De câțiva ani buni sunt plecat, iar televizorul nu mai ocupa nici măcar 1% din timpul meu. Așadar eu nu cunosc pe Cabral - Vedeta TV, eu cunosc pe Cabral - bloggerul, Cabral - omul cu suflet bun, Cabral - soțul și mult mai multe...  atât cât mi-a permis lumea online să îl cunosc.

M-a surprins enorm la un moment dat când, în urma unui comentariu lăsat la el pe blog, m-a invitat să facem o probă la o tabletă Motorola. Am rămas impresionat, deși poate pentru unii nu pare o așa mare scofală. Pentru mine totuși, ca o persoană publică să mă bage în seamă e ceva! Adică, eu niciodată nu am fost față în față cu o vedetă, ba cel mai aproape m-am apropiat de cei de la Voltaj cu ocazia concertului... simțeam că am atins zeii când eram acolo lângă scenă făcând poze... Cu toate acestea nu am fost și nu voi fi niciodată unul din acei obsedați în stare să își rupă capul sau își taie o mână ca să ajungă să atingă haina unui star. Nu! Dar apreciez să văd omul aproape, nu doar vedeta de după un ecran.

Mai întâi chestia aia cu invitația, și acum asta: concursul care se finaliza tot cu o invitație... Foarte tare, îmi place omul ăsta! Nu doar pentru asta, logic, ci pentru tot ce face el în online și în offline, pentru cum scrie, pentru faptul că are o inimă bună și se implică în tot felul de evenimente caritabile... e un filantrop. Și-mi place că-i mai negru ca noi, și că e de aici din Moldova... dar NU-MI place când nu răspunde la comentarii... Na, că am zis-o!

Acest articol nu este un advertorial, nu-i fac reclamă lui Cabral sau site-ului său, nu e nici măcar mită pentru concurs (că deja s-au aflat câștigătorii) nu e nici pupincurism, sau orice alte prostii v-ar putea trece prin cap, sunt doar gândurile mele povestite abia acum fiindcă am considerat că e momentul prielnic. ( adică dacă tot am deschis subiectul, să scriu tot ce aveam de zis, nu? )


Am schimbat trenurile, și Acceleratul Inter-Regio ăsta nu are tensiune în prize, așa că închei aici tot ce aveam de spus. Da, mă bazam pe acest tren să îmi încarc bateria, de aceea mi-am permis în Personal Regio să folosesc laptopul, dar se pare că nu am avut noroc.

O zi cam lipsită de noroc, nu? Mai întâi un concurs la care am câștigat dar nu pot primi premiu, un alt concurs la care rezultatele se lasă așteptate (cam mult), și acum asta: trenul cu prize infecte/defecte.. abia intră ștecherul, și după ce reușești, afli că nu e tensiune iar mai apoi te chinui să scoți ștecherul fără să smulgi priza... bestial!

Dar oricum, bine că nu mai e mult până acasă...

de la mine,
numa' bine

14 comments:

  1. Deci asta ai câştigat :P Bravo! Las că or să mai fie şi alte ocazii!

    ReplyDelete
  2. hey >:D< eu abia ieri incercam sa ma pun din nou la curent cu ce s-a mai intamplat online si am intrat prima data pe blog la Cabral si vazusem articolul cu castigatorii..si cand ma uit mai bine .."mai, aia nu e poza lui Radu?"...apoi am intrat la tine pe blog sa imi confirm banuielile...felicitari! pacat ca nu vei putea onora invitatia, dar sa speram ca va mai exista si o alta data :) ...cat despre Cabral sunt de acord cu tine in tot ce ai spus...nu i-am urmarit emisiunile/filmele etc dar mi se pare un om genial din toate punctele de vedere...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Și eu sper să mai existe și alte ocazii :D.

      A jucat și în filme? A, parcă îmi amintesc vag ceva...

      Delete
  3. Eu te felicit pentru ca ai castigat, chiar daca din pacate nu te poti bucura de premiu. Cred eu ca si simplul fapt ca fotografia ta a fost printre cele 5 alese, e un premiu in sine :)
    Cat despre reactia amicului tau... ei bine, e una destul de comuna, nu doar in ceea ce-l priveste pe Cabral, ci si in cazul altor vedete. Oamenii tind sa o dea pe extreme, fie adora o anume persoana publica, fie o dispretuiesc. In ambele cazuri, fara motive solide - doar pentru ca e vedeta. Mi se pare un fel de rautate gratuita, ca doar e mai usor sa presupui ca daca e vedeta, sigur e cu nasul pe sus sau arogant sau nu stiu cum, decat sa chiar incerci sa cunosti Omul si abia apoi (dupa parerea mea, nici atunci) sa iti permiti sa emiti judecati de valoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai revenit Colorbliss. E o plăcere să te revăd pe la mine pe aici!

      Mulțumesc! Într-adevăr, simplul fapt că am fost ales e un premiu important. De fapt, am ajuns în clipa de față să apreciez mai mult rezultatele unui concurs la care particip decât premiul material. Nu știu dacă e bine, dar eu cred că da. Adică, e mai importantă poziția pe podium decât premiul din plic!

      Nu pot decât să îți dau dreptate în ceea ce spuneai despre prejudecățile oamenilor referitoare la vedete. Nu zic acum că tate vedetele sunt îngeri, ci că lansăm presupuneri înainte de a cunoaște toate „elementele ecuației”

      Delete
  4. Replies
    1. Mulțumesc. Poza aia a ta cu ceaiul participa foarte bine la competiție... văzui la tine pe blog câteva imagini, dar sunt cam recente, deci nu existau pe atunci.

      Delete
  5. Felicitari!
    Eu in galati am baut ceai foarte bun si foarte interesant...prezentat sa zic asa la Arcada este un cooqies din ala si la etaj ceva frumos...nu mai stiu cum ii zicea!

    Imi pare rau ca nu te-ai putut bucura de premiu :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salutare Pato! Eu nu prea am ieșit ”prin oraș” deci nu știu locații. Știu localul ăla, că am fost prin zonă, dar nu am intrat niciodată. Nu pot nici eu să zic exact cum se numește, dar îl știu :P

      E drept că nici nu m-am gândit la acel loc când îl întrebam pe Gabi „unde mergem să bem ceai?” ... dar acum că ai menționat mi-am amintit. :P

      Delete
    2. acolo au pina colada daca vrei sa incerci ca a venit vara, si e sub 10 ron, sau era :D o bautura super( n-are treaba cu ceaiul dar e tare, eu am baut acolo si mi s-a parut relativ accesibil)

      Delete
    3. pina colada ce e? Că eu știam că e ceai. (adică tocmai ce am văzut zilele astea un pachet de ceai „pina colada” - cică se găsește doar la cărturărești)

      Delete
    4. Pina colada este o bautura racoritoare fara alcool(sau cu putin rom)! este un cocteil dulce continând rom alb, crema de nuca de cocos si suc de ananas

      Delete
    5. hmm... am aflat și eu. Nu e pe lista mea de consumabile fiindcă are rom :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...