Sunday, April 29, 2012

Care pe care a copiat??

Florin a scris puțin despre FEstudIS și plecând de acolo, din link în link... am făcut o descoperire foarte interesantă.

Fiindcă tot eram eu în sfera drepturilor de autor și a surselor de inspirație (promit să fac cât de curând și partea a doua din VideoBlog), vă prezint două cazuri relevante, dar vă las pe voi să găsiți asemănări, dacă există.




Uite ăsta e logoul facultății de Mecanică din Galați:

Iar ăsta e logoul Ligii Studenților de la Mecanică din Iași:

  (nici o imagine nu îmi aparține, nu e copiată ci doar „apelată” de acolo de unde o stochează fiecare site în parte:
„chill man, it's linked”

Nu am analizat, nu știu cine a venit cu ideea primul, și poate nici nu vreau să aflu cine de la cine s-a inspirat...dacă aflați voi, să mă anunțați!
de la mine,
numa' bine

12 comments:

  1. Nu vad o problema daca Liga e a studentilor facultatii respective, dar nu inteleg ce legatura are rulmentu' si roata dintata cu medicina...

    ReplyDelete
  2. Iar am scris prostii, berea e de vina, am citit medicina...
    Asa ca revin, daca e liga studentilor acelei facultati nu vad o mare problema ca au folosit aproximativ acelasi logo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu ar fi nici o problemă, dar ... berea e de vină fiindcă cele două amintite de mine nu au legătură: facultatea e din Galați, iar Liga e din Iași :)

      Delete
    2. Am dat vina pe bere degeaba, acum e mai multa acumulata si totusi... am reusit si eu sa intelg ideea... :D

      Greu de crezut ca doi oameni (nu cred ca au platit graficieni profesionisti) au avut aceeasi idee iar daca nu a fost un acord intre "institutional" e cam penibila faza.

      Delete
    3. Oricum ar fi (acord sau inspirație) tot e penibilă pentru cei care au venit cu ideea mai târziu. Cum spuneam, nu vreau să fiu cel care descoperă, ca să nu pară că țin partea cuiva, dar tare aș vrea să știu... așa pentru mine :D

      Delete
  3. Asta mi se pare epica. Doua orase diferite, doua institutii educative diferite si cam atat. Aceeasi sigla, in schimb. Nu ma deranjeaza ceva de genul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu te deranjează? Pe mine da! Nu e normal. Cum ar fi dacă eu mi-aș face un blog „Pedagogul” și aș avea același gravatar? Că doar suntem în orașe diferite...

      Delete
    2. Institutiile ca institutiile, insa blogurile NU. Spun doar ca ceea ce vad mai sus, nu ma deranjeaza ca persoana, atat timp cat nu am legatura cu cele doua institutii.

      Delete
    3. A, da.. nu te deranjează. Nici pe mine nu mă lezează fizic cu nimic, dar nu îmi place... Și aș vrea să aflu cine pe cine a copiat, dar să nu fac eu pe detectivul :D

      Delete
  4. Nu o fi vreun simbol specific pentru facultatile de Mecanica?
    Daca s-au copiat unii pe altii, e nitel penibil. Nitel mai mult...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare mă îndoiesc să fie un simbol general valabil. E foarte, foarte puțin probabil. Cum spuneam, nu vreau să fac „săpături” să aflu mai multe... să nu fiu acuzat de cine știe ce :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...