Wednesday, March 28, 2012

Concert Voltaj - Galați 2012

Iată că a venit ziua de Marți, 27 martie, și pentru această zi era programat un concert minunat cu preaiubita formație Voltaj (aici e o pauză de țipete și fluierături, aplauze și fete care leșină).

Ah, ce însetat eram după un concert în aer liber... ultimul la care am asistat a fost pe la Iași cred.... dar acum multă vreme. Iar pe cei de la Voltaj nu cred că i-am prins vreodată în concert - Ba, i-am prins parcă într-un concert mixt, nu doar al lor, dar eram în Iași și nici vorbă să mă apropii de scenă sau să văd ceva de aproape. Mă cam lasă memoria...

Spre deosebire de alte concerte la care am asistat, la acesta nu am fost țopăitor și surescitat, nu am fost cum s-ar zice, în ton cu mulțimea. De astă dată senzația de bine mi-a dat-o faptul că am avut camera la mine (deloc accidental, vă dați seama) și am fost un fotograf neoficial. De astă dată am fost lângă scenă, am atins literalmente boxele și am putut să trag cadre de aproape. (totuși puțin timid, ca să nu se ia jandarmii de mine, nu mi-am permis să mă duc în fața scenei)

Din păcate nu am un obiectiv destul de bun, așa că a trebuit să urc cu ISO până pe la 3200 pentru a avea destulă lumină ceea ce înseamnă cam mult zgomot pe imagini. Ce a ieșit, sper să vă placă. Am făcut mai multe poze, dar vă las doar câteva aici.



Imaginea de mai sus e corelată cu clipul de mai jos. Scopul meu acolo nu a fost să filmez concertul, drept urmare am înregistrat doar câteva secunde ale căror menire e să vă arate atmosfera din această seară



Mulțumim VOLTAJ că ai venit la noi, mulțumim tuturor celor care au ajutat la organizarea acestui concert gratuit, în aer liber. Chiar dacă la un moment dat s-a tăiat curentul și deci au rămas băieții fără sunet și fără luminile principale, tot a fost bine din perspectiva noastră a publicului. Nu știu cum s-au simțit cei din trupă, dar organizatorii cu siguranță erau ușor panicați și jenați de situație... Dar s-a rezolvat.



Abia aștept următorul concert în aer liber... abia aștept să mai fac poze, abia aștept să mă simt bine.... Chiar dacă prezența camerei mă împiedică să savurez concertul prin metoda clasică (dat din cap, urlat și țopăit ca un disperat), e o senzație minunată să fii acolo, așa aproape. Trebuie neapărat să-mi iau un obiectiv de om serios!

Sincer să fiu, nu am văzut niciodată vreo vedetă sau vreun artist atât de aproape, nu am fost niciodată lângă scenă, dar mă bucur că acest lucru să se întâmple pentru prima oară la un concert Voltaj, o trupă foarte dragă mie, de mulți ani.

Felicitări băieți, ați făcut un spectacol minunat!

 
de la mine,
numa' bine

5 comments:

  1. Prin 2000-2004, Voltaj erau in fiecare an la aniversarile Radio Prahova. Ei si Vama Veche erau cele mai bine primite formatii in Ploiesti.
    Ajuns in Brasov, in 2004, am fost la un concert in care performau exact aceste doua trupe dar... publicul s-a comportat ca la teatru.

    ReplyDelete
  2. wow ce tare...ai fost la concert Voltaj...mi-e dor sa merg la un concert cu ei, ce atmosfera pot sa faca oamenii aia...ma bucur ca ai fost acolo si te-ai distrat.. pozele sunt foarte bune ;) ..si sa stii ca am fost la/am vazut concerte in care oamenii stateau de aiurea..nu am inteles niciodata de ce s-au mai dus la un concert, daca nu stiu sa se bucure de el :-j

    ReplyDelete
    Replies
    1. nici eu nu înțeleg de ce oameni ca mine mai merg la concerte dacă nu știm să ne bucurăm de el.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...