Thursday, March 08, 2012

La mulți ani domnițelor!


pentru dragele mele cititoare!
Cu o destul de mare întârziere, am publicat și eu dedicația pentru domnișoare. În caz că nu ați observat, cititorilor mei sunt de sex feminin (mă refer la cititorii activi) sau altfel spus: cele mai multe comentarii le-am primit de la doamne și domnișoare.

Așadar era și normal să nu le uit în această zi, dar din păcate am întârziat cam mult. Voiam să public imaginea dis de dimineață, voiam să fac o redirecționare, sau o imagine full-screen care să înlocuiască pagina principală a blogului, dar nu am reușit să modific util template-ul decât în modul în care se observă.

Cu scuzele de rigoare vă urez acum La mulți Ani. Sper că ați avut o zi minunată. Vă mulțumesc pentru activitatea de aici, din mica mea lume online și vă aștept în continuare. Sper să vă placă mica felicitare, așa imperfectă cum este ea.

Poate aș fi fost punctual, și aș fi publicat dimineață, dacă făceam poza cu o zi sau două mai devreme, dar am vrut să fie proaspătă, să fie o poză făcută azi. Ar fi trebuit să cumpăr ieri florile și să fac poza în timpul nopții dar nu am avut timp. Data viitoare promit să planific din timp...  
de la mine,
numa' bine

8 comments:

  1. Iti multumesc inca o data! :) Si nu e prea tarziu, fii linistit. E un gest tare frumos, Radu, iar felicitarea e perfecta :D

    Ma bucur ca ti-am descoperit mica lume online si as vrea sa fiu activa intr-un mod mai constant (nu asa... in valuri), sper sa reusesc. Daca nu reusesc, viata mea inca e vraiste, sa stii :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc și eu... Mă bucur că ți-a plăcut, chiar dacă nu e mare lucru! Îmi place că a luat denumirea de felicitare, exact ce intenționam să fie!

      În legătură cu valurile... sunt superbe! Mi se înseninează ziua când văd pe mail un lanț de comentarii.. Așadar, eu trebuie să îți mulțumesc!

      PS: activitatea te mi se pare constantă... valuri constante :D. nici eu nu reușesc să țin pasul cu tot ce se întâmplă... trebuie să mai exersez la partea cu gestionarea timpului.

      Mulțumesc încă o dată!

      Delete
  2. Replies
    1. merge merge, m-am obişnuit şi cu varianta asta...xoxo ...deşi îmi place mai mult cea clasica, de mess..>:D<

      Delete
    2. Să știi că xoxo e mai clasică decât mess-ul. Eu glumeam... că auzisem la radio pe badea că zicea ceva de xoxo și a cam greșit explicația. „Toată lumea care nu știe s-apeleze la mine” pentru explicații

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...