Wednesday, April 11, 2012

Foto-Blogger oficial

Da, spuneam în articolul anterior că sâmbătă am avut o experiență foto nouă, că am fost, neoficial, fotograf la concursul de biciclete (și fiindcă am scris articolul, pot spune că am fost și blogger neoficial :P ). 

De data asta mi se oferă o nouă ocazie pentru o experiență fotografică. Am șansa să fiu oficial fotograf și blogger la un eveniment important ce are loc la finele lunii.

Tare aș vrea să pot merge, să fiu și eu „oficial”, să am ecuson (poate) și să fac muulte poze. Da, spuneam că sunt timid și nu prea fac poze oamenilor, dar asta se schimbă când sunt un „oficial”; în momente de genul ăsta prind curaj și nu iau degetul de pe declanșator...

Să detaliez... vorbim despre Festivalul Japan Play Transilvania care are loc la Cluj între 28 și 29 aprilie.

Găsiți pe site mai multe detalii despre festival dar ca să citez:
Japan Play Transilvania este, după cum spune și numele, un festival dedicat culturii Japoniei, împărțită în două mari categorii: cultură modernă și cultură tradițională. Cultura modernă japoneză implică domenii precum anime, manga, muzică japoneză (J – pop și J – Rock) și gaming, pe când latura tradițională este axată preponderent pe cultură și artă ( tradiții culinare, istorie, arte marțiale, haiku și multe altele). Pentru că cele două aspecte culturale prezintă diferențe însemnate, festivalul va avea două locații: Casa de Cultură a Studenților – considerată și locație principală, și Turnul Croitorilor din Cluj – Napoca. Casa de Cultură a Studenților va găzdui evenimentele legate de cultura modernă, iar Turnul Croitorilor va fi dedicat culturii tradiționale. JPT este primul festival de cultură Japoneză care are o strategie de promovare ambițioasă și o echipă tânără cu idei inovative.
Amu e clar?? Eu nu sunt fan al animeurilor, așa cum sunt câteva persoane pe care le cunosc... dar postura de fotograf-blogger oficial al acestui festival îmi surâde mult, mult, mult!

Unde mai pui că toată treaba asta se întâmplă la Cluj! Minunatul Cluj, orașul în care țin neapărat să ajung anul acesta! Ar fi nemaipomenit să mi se îndeplinească visul sub această formă!

Dar fiindcă e vorba de un concurs, și fiindcă probabil va fi bătălie mare, am să vă rog să îmi țineți pumnii, să câștig acest titlu de „oficial”.

Oare se oferă și cazare, sau ceva „suport tehnic” pentru orientarea prin oraș? Uite asta e o întrebare interesantă ce mă frământă acum...

Oricum, vă urez mult succes dacă participați la această campanie BlogalInitiative. Da, mă va întrista să nu câștig... dar am să mă bucur pentru voi și am să vă salut de departe de aici din sud-estul țării.

Cam asta a fost tot ce voiam să vă spun pe ziua de azi, faptul că particip și eu, că vreau să merg la Cluj de dragul Clujului, că vreau să merg la JPT ca să fac poze și să casc gura la tot ce înseamnă cultura japoneză (bine, bine, am să mă uit și la animeuri dacă tot sunt acolo... poate chiar prind gustul, deși nu promit).. dar mai mult decât atât, vreau să merg să fac poze oficial!!!

Și apropo, la final cică păstrez camera foto cu care voi face pozele.. adică asta din imaginea din stânga. 

Așa-i că vă doriți să câștig?? Hai, câți pumni strânși își doresc ca eu să ajung la Cluj luna asta, să vedem?

Vă mulțumesc frumos!



L.E.
Azi, 24 Aprilie, cu întârziere de o zi, s-au aflat rezultatele. Nici nu știu cum de m-am lăsat așa captivat de chestia asta și cum de am sperat atât... Nu plec la Cluj, nici măcar nu am fost pe unul din locurile pentru premiul 2 (bilete la festival).

Și cu atâta nerăbdare am așteptat chestia asta.. îmi verificam mail-ul constant... mare dezamăgire.

Felicitări celor care au câștigat ceva, cât despre articolul care a luat premiul cel mare nu am ce să spun. Am accesat link-ul dar totul era așa mic și îngrămădit încât nu am avut răbdare să citesc. Așadar nu știu ce conține, dar știu că avea multe like-uri și persoana în cauză a scris multe articole, în două limbi, are un blog ce amintește de japonia și în titlu, așa că e normal să fi câștigat. Felicitări, dar poate faci ceva în legătură cu dimensiunea paginii. Nu e normal să fiu eu nevoit să dau zoom! (și nici nu-mi plac blogurile care încep să cânte singure la accesare....) Sau poate e un site pentru telefon mobil?? că probabil pe mobil se vede mult mai bine.

Apropo, eu nu am văzut nicăieri afișul ce trebuia postat (cum zice regulamentul) ... dar poate e și el mic, mic... mic undeva...dar nu pe articolul indicat drept ”căștigător”

Și uite așa voi fi etichetat drept „hater”?
Sper că nu, ci doar „critic”! Acum serios, apreciez faptul că a muncit pentru chestia asta, că are blog dedicat culturii japoneze (că altfel nu ar fi denumit ileftmyheartintokyo - sau e dedicat Japan Play??), și faptul că multă lume a vizitat articolele. Nu prea am înțeles de ce e totul așa de mic...da o fi ceva în legătură cu domeniul: tumblr? Nu am timp să aflu... ce mai e și aia...

La urma urmei, scopul concursului era promovarea, și ea, având atâtea articole cu așa multe impresii, like-uri și comentarii.... era de așteptat să câștige.

În fine, nu mai contează....momentan nu-mi văd capul de treabă... păcat de timpul pierdut așteptând rezultatele concursului.

Dar spuneam într-un articol anterior că ORICE ar fi, voi fi HAPPY, așa că :D am planuri pentru weekendul următor!
de la mine,
numa' bine

10 comments:

  1. Da, pai...iti doresc din tot sufletul sa ajungi la Cluj pentru ca e un oras splendid..iti doresc sa castigi acest concurs pentru ca stiu cat esti de pasionat de fotografie si cat de mult iti doresti acest lucru..sincer, iti doresc sa iti dai seama ca anime-urile sunt foarte tari ( si tot ce inseamna cultura japoneza) :D si nu in utimul rand, imi doresc sa castigi pentru ca meriti!!! >:D< >:D< Succes! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, mulțumesc mult de încurajare și de urări... Mă așteptam la un mesaj simplu gen ”îți țin pumnii” dar ai scris 3 rânduri de urale!

      Mulțumesc frumos!

      Și tu ești fan anime? Asta nu știam... Cât despre cultura japoneză... jos pălăria!

      Delete
  2. Replies
    1. Mulțumesc Manuel. Dar.. munca?? Ce muncă? Munca mea pentru scrierea articolului ăsta, sau a lor (că ei au făcut afișul și ei organizează festivalul). Sunt mai greu de cap sau e ceva ce nu am prins? era vorba de altă muncă? :D

      Delete
  3. Poti conta pe inca o pereche de pumni stransi :) Bafta !

    ReplyDelete
  4. Deci, eu in mod categoric iti doresc sa ajungi prin Cluj!!!! :D Ar fi minunat. Sunt convinsa ca festivalul are multe de oferit, iar tu vei reusi sa faci fotografii superbe si, totodata, vei putea vizita si orasul :)
    Am putea sa ne si vedem si sa iti fac un tur al Clujului mai personalizat, hihi :)

    Iti tin pumnii asadar, sper sa castigi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, bine ai revenit Colorbliss! Da, ar fi minunat să ajung la Cluj luna asta și să vizitez orașul, să îmi îndeplinesc unul din vise :D.

      Mulțumesc pentru încurajare, pentru cuvintele frumoase și mai ales pentru invitație :)

      Chiar aș vrea să câștig... dar va fi ceva concurență.

      Delete
  5. Succes! iti tin pumnii.. cum nu sunt inca un pasionat de fotografie, in aceasta competitie am ales sa nu ma bag!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...