Friday, October 09, 2009

viaţă de student...

o caracteristică a tuturor centrelor universitare, indiferent de locaţia lor, este pustietatea din vacanţe, şi weekend-uri. 


Aceast lucru este şi mai evident în cămine. Acele campusuri suprapopulate, mereu agitate, devin liniştite în weekend-uri fiindcă majoritatea studenţilor pleacă acasă... Tot aşa se întâmplă şi în camera mea. Băieţii fiind masteranzi, nu prea au cursuri, şi fiindcă sunt originari de prin oraşele apropiate, îşi permit să plece în fiecare weekend. 


Altfel spus....IAR AM RĂMAS SINGUR PENTRU TREI ZILE!! Weekend-ul trecut l-am pierdut inutil, weekendul ăsta am de dat cu var şi de mutat pe aici prin cameră....vreau să instalez nişte rafturi, să îmi fac birou ..să mai fac puţin spaţiu prin cameră.


Dar weekend-urile următoare? probabil voi studia, sau voi lucra ceva, că nu am ce face altceva...sau aş putea să îmi fac o prietenă, să am cu cine mă plimba...??....neah, mai simplu şi mai benefic e să stau şi să învăţ... Toate la timpul lor, şi acum e timpul studiului.....păcat că mă doare spatele şi nu ma simt in stare de nimic....  Mâine am de umblat prin oraş să caut dibluri

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...