Tuesday, October 27, 2009

mail informativ

Salutare tuturor.

Cel mai mult urăsc să fiu luat de fraier, aşa că începând de azi se mai schimbă lucrurile:



  • Nu voi răspunde la comportament inadecvat prin acelaşi fel de comportament, nu mă cobor la un asemenea nivel, dar nici nu voi acorda vreun ajutor acelor persoane. 
  • nu mai ofer cursuri în timpul anului! cine doreşte cursuri să le caute la alţii sau să vină să le asculte din gura profesorului. Adică eu şi restul colegilor corecţi ne terzim de dimineaţă ca să ajungem la cursuri iar voi dormiţi şi le primiţi pe gratis? Asta pe lângă faptul că sunteţi gălăgioşi la cursuri şi la seminare, fapt ce îngreunează activitatea profesorilor şi a noastră, a celor care vrem să înţelegem ce se explică. Nu mai ofer cursuri celor care nu vin la cursuri. (fără excepţie) Dacă te interesează cu adevărat vino la curs şi ascultă în linişte...nu reuşeşti să scrii, ai nevoie de corectări sau completări..cu cea mai mare plăcere
  • voi continua să trimit fişierele pe mail, asta nu e mare problema, dar atât, nimic extra, nimic ce nu se merită.
  • nu voi ajuta (la nici o materie) decât pe cei care se poartă corect faţă de mine şi faţă de colegi şi profesori. Restul nu merită. Sunt câţiva (băieţi şi fete deopotrivă) care ştiu să se comporte, alţii nu au auzit nici de cuvântul Mulţumesc , de parcă le este îndreptăţit totul. 
  • Trebuie să înţelegeţi că nu mai este liceu ci e facultate. Pe de o parte e distractiv, e lejer programul , dar e greu chiar dacă nu pare. Aici trebuie să reuşeşti singur, să munceşti pentru ceea ce vrei. Nimeni nu acuză pe cel care, nereuşind prin eforturile sale, cere ajutorul! Atâta timp cât şi-a dat tot interesul şi a muncit cu adevărat! 
  • Dacă vrei să fii respectat, respectă. Eu nu îmi amintesc să vă vorbit urât vreodată, îmi sunteţi colegi şi respect acest lucru! Nu pârăsc când faceţi o prostie (doar să nu aruncaţi facultatea în aer); nu sunt genul care să fugă la profesor să spună diversele chestii pe care le-a făcut cutărescu, dar dacă mi se atribuie o faptă pe care nu am făcut-o, nu voi tăinui vinovatul pentru a lua eu pedeapsa! 
  • Dacă nu vă interesează diferitele cursuri...recunosc că unele sunt plictisitoare, nu mai veniţi la ele. Mai bine o sală goală şi trei studenţi liniştiţi, decât o sală arhiplină şi vacarm de nedescris. Veţi avea timp în sesiune să vă adunaţi cursurile pierdute. 
  • Unii dintre noi mai şi muncesc pentru a se înterţine. Este un mare efort pe care ei îl fac; nu mai au timp liber ci e doar succesiunea facultate-servici-casă. Nu este tocmai uşor, dar se străduiesc şi reuşesc să vină la cursuri şi seminare. Vin la cursuri dimineaţa deşi ar putea foarte bine să doarmă...vin la cursuri dar în loc să înţeleagă ceva, se chinuie să ignore gălăgia şi telefonul ăla idiot "de fiţe" care sună mereu fiindcă "nu are silent" (se ştie ea creaţa) 
  • Nu mă cred deştept, nu mă cred cel mai tare, dar am bun simţ. 
Dacă nu vă convine ceva, nu mai apelaţi la serviciile mele, dacă nu ştiţi să vă purtaţi, nu mai beneficiaţi de serviciile mele.
Acum o să par "ăla rău" dar vorba aia: cine are urechi de auzit să audă, cine are minte destulă să înţeleagă.
Pentru orice nelămuriri mă găsiţi la această adresă

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.
O seară minunată.

2 comments:

  1. da Răducu cunoaştem problema, aşa am fost şi eu în anul I, important e să-ţi vezi de scopurile tale

    Radian

    ReplyDelete
  2. Foarte bine asa sa faci...lasa-i sa vina la scoala...puturosii

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...