Thursday, October 22, 2009

alt weekend, mai frumos de data asta


din now weekend în cămin.....
linişte, pustiu, Ionuţ a plecat e de înţeles.... Radi e la Alex bineînţeles (salut amândorura), dar vroiam să vă spun de ieri că

A plecat 


Caza!!
Nu-i bai astea trei zile, oricum şi eu plec acasă mâine ...dar săptămâna viitoare cu cine mai râd eu... ce mă fac eu când mă întorc de la cursuri şi intru în cameră?  ..

Hai să nu dramatizăm, de fapt vroiam să mă laud că plec acasă weekendul ăsta...să îmi mai aduc nişte chestii, nişte haine, ceva de mâncare şi două valize de câteva scule.

Ce voi face weekend-ul ăsta??
Voi scrie frate, că am o grămadă ...şi mă voi plimba, şi bineînţeles că voi avea o sâmbătă faină ....orice aş face sâmbătă, va fi o zi faină, fiindcă e sâmbătă!, iar duminică voi scrie mai mult decât voi dormi ...

Să nu uit, important e să văd când mă întâlnesc şi cu Sena
De ce scriu în avans despre ceva ce nu am făcut? fiindcă am început articolul cu gândul la Caza, şi cum a a plecat el ieri în Germania (ce pasă la el..) Îmi place despre el că e foarte de treabă...el şi Radi....măh ce noroc am avut că "m-au dat afară" colegii din camera cealaltă ... Nu v-am povestit pe larg, desigur..dar să nu divagăm...ziceam de Caza .. a plecat ieri seară, şi l-am imortalizat ca să facem comparaţie cu poza de la întoarcere.

Aşadar aveţi în imaginea din dreapta personajul principal, şi o bucată din camera noastră  ...bine că acoperă el masa, că era dezordine. În câmpul posterior, avem posteriorul lui ionuţ..posteriorul şi spinarea .... patul meu nu zic care este, " cunoscătorii ştie ", fie după aşternuturi fie fiindcă au fost în cameră..


Nu vă gândiţi..cameră de băieţi = dezordine..Nu e vorba de asta..doar că e în construcţie..Încă nu ne-am instalat corect. Mai avem de muncă, şi dacă reuşim mai facem nişte spaţiu (dar regulamentul ne interzice...aţi auzit băieţi, după 1 noiembrie, control în cameră! ). Momentan stăm binişor dar e îngrămădeală, din păcate! Suntem cu toţii ingenioşi, sau cel puţin majoritatea, şi dacă ne dăm cu ideile de pereţi, trebuie să iasă ceva comod şi practic în care să locuim anul acesta....

Vom vedea cum decurge săptămâna asta fără Caza, poate măcar Radian mai trece prin cameră, că înnebunesc numai cu Ionuţ, vă rog frumos....şi abia aştept weekendul ăsta , din multe motive. Unul ar fi că îmi iau pastile...yupii, nu sună gustos?

Dar voi reveni luni înapoi pe baricade, sper cu toate "temele" scrise şi ..poate vin chiar mai vesel ca acum ..oricum vin vesel....depinde cât de vesel...

Apropo de Caza, i-am zis să îmi aducă ceva bun din mult lăudata Germanie ( lăudată de toţi care au fost acolo, nu numai de el )...aşa că sunt foarte curios ce îmi aduce.. Dar ce? vă gândiţi că de asta aştept să se întoarcă???

Vă înşelaţi! ..dar oare îmi aduce?


P.S.  radi şi alex,  mulţumesc pentru faptul că pierdeţi timpul şi pe aici prin blogul meu
P.P.S:  mai nou am acordat drept de comentarii tuturor vizitatorilor, deci puteţi spune ce doriţi, singura rugăminte ar fi să vă semnaţi, din respect, să ştiu cu cine vorbesc.
PPPS: LA MULŢI ANI Brânduşa

de la mine
numa' bine

2 comments:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...