Monday, October 19, 2009

Am ajuns în ziar .. WOW!!


Şi încă la pagina 3!!

aşa că le fac şi eu puţină reclamă ... . Încă nu ştiu de unde au ajuns pe blogul meu...să fie google ..să fie de la adresa de mail...să fie prin viu grai ..nu mai contează, probabil că ar trebui să îmi pun din nou un numărător de vizitatori..să văd cine şi de unde vizitează blogul...

Păi ce să zic..sunt onorat..am 3 săptămâni de când am ajuns în acest oraş, şi deja am apărut într-un ziar local...ce frumos...Nu e chiar numele meu trecut, adică nu e complet, şi nu e cel din buletin, dar scrie numele blogului..deci e "ceva"

Mulţumesc celor de la Adevărul, şi domişoarei/doamnei Marinela Dinu, care a redactat articolul şi a introdus un citat (adaptat din articolul meu)

sper la mai multe pe viitor... ..dacă au despre ce să scrie, de ce nu? ..




Şi dacă mai sus v-am prezentat varianta publicată, iată aici varianta digitală a ziarului Adevărul - singurul ziar care nu face reclamă electorală ...( nu mă plăteşte nimeni să zic asta ci am auzit la reclame la radio, dar îmi place ideea fiindcă nu mă atrage deloc politica şi toată nebunia electorală) ...însă dacă doriţi să mă plătiţi pentru reclamă..nu refuz...că vorba aia, oricine are nevoie de bani

Gata acum sunt mult prea uimit..trebuie să îmi revin...

Am uitat să menţionez cum am aflat...că eu nu am luat ziarul ...că nu erau în suporturile alea când am fost eu (e vorba de Adevărul de seară, ştiţi, ăla gratuit). Au venit băieţii în cameră..întorşi de la facultate. Şi Caza, îi zise lui Radian să îmi dea ziarul că el l-a uitat în maşină. În mintea mea...era faza că adunasem acum câteva zile nişte ziare ca să am ce pune pe jos când dau cu var...dar eram contrariat fiindcă nu mai aveam de dat cu var... Apoi au zis ei ceva de blog, de ziar dar nu am înţeles până nu am citit..aşa că MULŢUMESC băieţi...sunteţi tari... cum îmi aduceţi voi veşti care să îmi schimbe ziua şi starea de spirit...



de la mine
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...