Wednesday, October 21, 2009

"Civilizaţia se face prin constrângere"

am mai zis că sunt sătul de toată generaţia asta dar azi am un titlu potrivit..citat, bineînţeles dar mi-a plăcut enorm fiindcă se potriveşte cu o anumită parte a articolului amintit; L-am extras din discursul decanului ...
Ce căutam eu acolo? Păi am fost sunat ieri în timpul seminarului de GD, şi norocul meu a fost că profesoara ne dăduse ceva de lucrat şi ieşise din sală, să aducă creta colorată. Era un număr de fix, şi de aceea am răspuns.

- Alo, domnul Radu Clapa bla, bla (de fapt mi-a zis numele complet dar mie îmi place aşa)
- Da!
- Sunt secretara facultăţii de mecanică (nu ştiu care din ele, aşa că nu mai dau detalii)
- Da, spuneţi!
- ba, bla, bla, alegeri prodecan, bla bla bla, mâine în D12 la ora 14...(nu pun blablauri din lipsă de respect dar nu prea înţelesesem mare lucru, fiindcă eram constant atent la uşă, să nu intre profesoara.)
- Staţi puţin să îmi verific orarul...Da, se poate nu am nimic.
- Şi domnişoara Ofileanu, am încercat să o sunăm dar .....
- O anunţ eu pe dânsa, imediat ce terminăm conversaţia.
- Nu cred că vei reuşi fiindcă avea telefonul închis, în acest caz mai adu pe cineva din grupă, dar vineva cu medie mare, peste 6 şi..
- Nu e nevoie, dau eu de Ofileanu (Mary)
- Bună ziua.
- Mulţumesc, sărumâinile


 Aşadar am sunat-o pe Mary să îi dau vestea, binenţeles că nu înţelegea nici ea nimic. Dar azi după modulul de educaţie fizică, după ce am mers la secretariat să aflu că de fapt adeverinţele de salariat nu sunt bune, că scrie pe ele salar net şi nu venit net, după acest episod enervant, am ajuns la D12 şi am aşteptat..să iasă cursanţii. Am intrat acolo sfioşi, în necunoştinţă de cauză , dar am nimerit unde trebuia, şi, doar fuseserăm chemaţi, nu mergeam noi de nebuni.

Apropo, v-am zis că îmi place decanul? pare super de treabă doar din câte am văzut, şi auzit, din faptul că a răspuns cu "salut" la "bună ziua", din ceea ce a spus la deschiderea întâlnirii de azi şi la deschiderea anului universitar..să revenim...

Ne-am adunat acolo, 30 de persoane (din 32 chemate), studenţi din toţi anii, inclusiv masteranzi. Noi ăştia mai boboci (vorba vine), nu prea ştiam ce se întâmplă aşa că am stat cuminţi în băncile noastre. Până la urma era vorba de alegerea prodecanului dintre doi candidaţi, un domn şi o doamnă.....Nu voi da detalii, nu voi face campanie, nu voi spune nimic legat de întâlnire, decât că acum fac parte sau mai bine zis facem parte (şi mary),  din comitetul electoral. Asta înseamnă că luni. la ora 14 merg la vot. Avem seminar de SIM, dar ne învoim puţin, că e ceva oficial totuşi(după cum spunea domnul decan, vreo 3 sferturi de oră dacă ne mişcăm cu spor).

Era şi vorba de alegerea studenţilor care să facă parte din consiliul profesoral, şi "mi-aş prezenta şi eu candidatura" dar nu e valabil pentru anul întâi fiindcă noi nu am trecut printr-o sesiune, nu ar fi corect faţă de anii mai mari. Dar măcar mă duc la ligă. Am vorbit cu Simona. Nu ştiţi cine e?..Nici eu! Ştiu doar cum arată, ştiu faptul că e din ligă şi mai ştiu prenumele ...sau era Sorina?..Nu! sunt aproape sigur că e Simona..sau Sorina  .. nu e vina mea, nu am fost prezentaţi, ci am auzit numele în zbor ...Aşadar, în urma discuţiei am aflat că luni are loc şedinţa ligii, şi voi participa şi eu, să asist şi să mă înscriu probabil ...

se pare că acest articol a deviat...nu mai are mesajul titlului, dar vă promit că voi scrie partea a doua...cea relevantă  titlului ...acum nu mă simt prea bine...iau pauză, puţină relaxare că e bună...

de la mine
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...