Wednesday, October 07, 2009

cea mai nouă ştire...

pentru cei ce nu ştiu, m-am mutat la Galaţi. (Ce caut eu în Galaţi??) Sunt student la Facultatea de Mecanică din cadrul Universităţii Dunărea de Jos, şi am început cursurile acum două zile. Peripeţii, emoţii, nervi, dar totul e bine momentan.
Nu am reuşit să mă mut în cameră cu Mircea, fiindcă el e în cu totul alt cămin, dar măcar stau într-o cameră faină. Frumoasă nu datorită aspectului, ci datorită colectivului. Nu e frigider şi ducem lipsă de mese, dar băieţii sunt grozavi. Masteranzi anul I la Mecanică, oameni mari, ingineri...care au trecut deja prin toate etapele care mă aşteaptă pe mine.
Unde mai pui că unul din ei e ciclist ...şi nimeni nu fumează în cameră, nu se ascultă manele la maxim...cu alte cuvinte această nouă cameră e perfectă... Mi-ar fi plăcut să fie şi Mircea aici, dar vedem noi la anul cum facem, poate combinăm cumva.
Am spus cameră nouă fiindcă iniţial am stat la etajul 1, cu doi boboci şi un tip de anul 2, dar am primit sugestia de a mă muta, fiindcă vroiau ei să aducă un amic...şi nu am făcut mofturi, mi-am strâns bagajul şi am plecat.

(ce caut eu la galaţi?) Totuşi  facultatea e faină momentan, nimic înfiorător cu excepţia analizei matematice, dar am auzit că nu e greu să treci examenul. Mi-am făcut câteva cunoştinţe, cu toţii mai mari ca mine, dar din păcate din alte grupe...Poate am ales asemenea colegi fiindcă şi eu sunt mai mare decât bobocii normali. Nici în ziua de azi nu îmi cunosc toţi colegii de grupă, fiindcă nu am făcut seminare cu grupa, ci cursuri cu mai multe grupe în amestec. Abia mâine am un seminar la care probabil îmi voi vedea colegii la ochi.

cam atât legat de noutăţi pe plan educaţional....nu mai povestesc de ziua tragică de luni că nu are rost să plictisesc lumea cu povestiri dramatice şi sentimentalisme, sau cu căderile mele psihice şi emoţionale. ...acum sunt OK, şi am mult de învăţat. Nu mai am timp de site-uri şi blog-uri, de aceea mă bucur că am avut ocazia să termin template-ul pentru site înainte să vin aici.

de la mine numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...