Thursday, October 08, 2009

o zi minunată

DE CE? Pentru că:

  1. m-am trezit la 9.00 dat fiind faptul că aveam cursuri de la 12;
  2. am plecat din cameră mai devreme cu o oră şi jumătate;
  3. am avut ocazia să mai ajut pe cineva;
  4. am ajuns mai devreme la seminarul de analiză şi drept urmare am stat o oră cu grupa '16, şi apoi la grupa mea încă două ore;
  5. am mai socializat cu câteva persoane;
  6. am ieşit la tablă la seminar şi nu am făcut prea multe gafe, ba dimpotrivă, m-a m-ai scos profu' de câteva ori până s-au terminat cele două ore;
  7. am făcut seminarul de geometrie şi e destul de fain, fiindcă de fapt e desen tehnic, dar se cheamă altfel momentan, abia în semestrul doi se va chema Desen Tehnic;
  8. acum stau şi rescriu seminarul de analiză rezolvând din nou toate problemele;
  9. mâine nu am deloc cursuri;
Dar e naşpa ziua asta fiindcă am uitat să cer numere de telefon sau ID-uri de messenger, mai ales unei persoane...
Încerc să îmi fac cunoştinţe prin toate grupele, şi dacă tot mi le fac, să le cer şi numerele....ca să îi pot contacta la orice nevoie. E logic, nu?

de la mine, numa' bine

1 comment:

  1. bravo frate-miu!

    in comul de nu l-ai primit, iti uram spor la invatat, si sa lasi caderile psihice, pentru ca tu esti facut pentru escaladat piscuri.

    ceea ce vaz ca facusi..brava...

    ai nostri ar fi foarte happy sa le povestesti si lor:)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...