Thursday, October 29, 2009

plin de viaţă!!!!!

Sunt fericit, 


Am o stare de spirit FENOMENALĂ!
M-am trezit dimineaţă la 4.45, ca să învăţ la analiză ..şi în loc să fac asta am dormit până la 7 ...Am ieşit la tablă la analiză şi  nu am greşit (decât prea puţin ca să îmi pese), la seminarul de mecanică am  înţeles unele chestii care nu le ştiam, şi am ieşit la tablă, mi-am cumpărat papuci ... sau încălţăminte (off, regionalismele astea), am căşti pentru telefon şi ascult muzică care să mă binedispună cât timp merg de la facultate spre cămin, am fost la franceză şi proful e chiar de treabă ...retrag toate lucrurile pe care le-am spus, şi revin la părerea iniţială (din prima oră) cum că e om de treabă .. ba unde mai pui că eram singurul cu traducerea făcută.. singurul care ştia măcar de textul ăla. ..am ieşit şi la tablă şi nu am avut decât unele mici greşeli, pronunţia corectă, dar (din nou) mi s-a atras atenţia că nu am muzicalitate în voce...sau mai bine zis, în felul de a citi în franceză.



Ce mai? Tânăr sunt, frumos sunt, bani am, de mâncare nu mă plâng (tocmai am copt cartofi la microunde), sănătos mai ceva ca un tun, fete primprejur am, (că sunt cam geloşi colegii), de îmbrăcat am (da oricum nu am nevoie de prea multe), încălţăminte am, blog am, telefoane am, muzică este berechet, pe listele de bursă sunt al doilea, persoane care mai au (încă) nevoie de mine sunt (şi care să merite ajutorul), acoperiş deasupra capului am, colegi de treabă am, mâine dorm mai mult ca de obicei, prieteni am, deştept sunt (cât să nu mi se suie mai tare la cap), de scris am cu duiumul, dar e bine, ........aşa că sunt euforic

NU MĂ PLÂNG!!

EXTAZ??, nu tocmai..ăla e pentru mai încolo (se ştie)

de la mine
'numa bine
...şi fericire

1 comment:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...