Tuesday, February 28, 2012

#1: Dial (Project365)


Anul trecut, la începutul lunii februarie, mă apucam de primul meu proiect Photo365. Ideea o găsisem pe dpS și tot de acolo luam tematica. Era un calendar cu tot felul de tematici. La un moment dat am vândut camera de atunci (Pentax K10D) și proiectul a rămas în plop, cum se zice. Azi am decis să mă reapuc de el, fiindcă mă simțeam bine pe vremea aia. Să nu mai zic de faptul că, văzând din nou clipul de mai sus, așa mi-a venit un chef să fac poze... incredibil.

Pozele vor fi disponibile pe albumul de pe flickr și le voi publica și pe blog. Sper să reușesc de data asta să îl duc cât mai departe și să postez zilnic. În trecut, chiar dacă făceam poze zilnic, nu reușeam să le și public.

Așadar, dragii mei, abia aștept să aud părerile voastre. Prima poză e de la facultate... și cred că vor mai fi multe din zona aia, că pe acolo stau destul de mult.
    Echipament disponibil (pentru cei curioși):
  • camera: Canon EOS 500D
  • obiectiv Canon EF-S 18-55 II & Canon EF 75-300
  • blitz SpeedLite YN460 
  • trepied Tn'B ULTRA PANORAMIC & Hama Traveller Compact Mini tripod
Pe flickr găsiți și informațiile despre setările camerei pentru fiecare poză.
(PS: Denumirile pozelor vor fi în engleză)

Poza de azi este:



De fapt, anul ăsta e bisect, deci avem 366 de imagini de făcut... Dacă începeam la 1 ianuarie era și mai fain:P
E drept că am făcut destul de multe poze de atunci, aș putea să le adaug și pe alea, dar nu vreau să trișez...

Un mic UPDATE și noutăți!

de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. E foarte motivational clipul :) Cred ca fiecare zi are ceva frumos sau interesant de oferit si daca reusesti sa surprinzi asta in fotografii, e grozav! (sper sa reusesti sa le si publici) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ar fi frumos să poți surprinde esența unei zile într-o poză, și într-adevăr, clipul e foarte fain. Din păcate sunt momente când nu reușesc să scot camera... mă blochez... dar despre asta vorbim mai târziu... am o ciornă de articol pe care trebuie să o termin.

      Mulțumesc. Și sper să mă țin de ele până la final, iar voi mă ajutați foarte mult ... prin simplul fapt că vă dați cu părerea (critică sau nu).

      Mulțumesc!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...