Thursday, February 23, 2012

BLM 2012 - Interviu

Marți, la facultate a avut loc Bursa Locurilor de Muncă, organizată de ADA Computers ca eveniment de încheiere a proiectului PLM Adaptor.

Fiind unul din cei 8 câștigători ai concursului organizat în decembrie de firma amintită mai sus, mi-am prezentat  lucrarea în cadrul acestui eveniment.

Și ca la orice prezentare am avut multe emoții, mai ales că am fost primul student care a prezentat. La emoții s-a mai adăugat și faptul că nu am folosit telecomanda mea ci una deja atașată calculatorului, o telecomandă la care nu funcționa indicatorul laser, așa că am ajuns, la un moment dat să mă caut prin buzunare pentru a o folosi pe a mea... Of, și m-am mai și încurcat în timp ce explicam... și sper, chiar sper că am vorbit destul de rar și clar.
Mi-a trimis aseară un coleg și reportajul de la Realitatea TV, în care, spre surprinderea mea, apar și eu...
Se vede clar, exact înainte să se mute, cum duceam mâna la buzunar să scot telecomanda ... chestii, nebunii, emoții ... nici măcar nu am băgat de seamă că aveam un cameraman în față.

Revizionând reportajul am băgat de seamă că așa i-au pocit numele lui Claudiu încât a ajuns de la Șovăilă la Băilă. :)) Să nu mai zic de faptul că au încurcat imaginile temelor ... detalii! Trebuie să remarcăm că deși au filmat destul de mult, s-au folosit doar câteva cadre: 3 din timpul prezentării mele (da, în cadrul de la final, când se plimba cameramanul prin public, tot eu eram în față) și vreo cinci  interviuri... Ce treabă și cu presa asta!

Încheind paranteza video și revenind la eveniment: după ce am terminat de prezentat am scos camera și m-am apucat de făcut poze... nici nu am început bine că m-a oprit decanul și mi-a prezentat o doamnă care voia să îmi ia interviu pentru Viața Liberă. Așadar am făcut pauză de la poze și m-am dus afară la interviu. Bineînțeles, a venit și nenea fotograf oficial. Dar cum nu putea să înceapă reportajul cu mine, trebuia mai întâi să ia interviu doamnei Felicia, care era încă în sală ... Așteptam deci și în gândul meu era doar: of, cât timp pierd eu în loc să fac poze :D. După interviul dânsei și pozele de rigoare a venit rândul meu.. și pozele de rigoare... În ziarul de ieri aveam să găsesc și articolul pus la punct:
Ok, nu s-au folosit exact cuvintele mele, nici ale doamnei Felicia, nici măcar pozele cu noi nu au apărut, dar ce mai contează... am înțeles că așa e în presă! Oricum, tot respectul pentru doamna Angela Ribinciuc, fotograful Bogdan Codrescu și ziarul Viața Liberă...


De fapt, de ce mă plâng, că poza ce stă în ziar, tot în timpul prezentării mele a fost făcută :D
 
de la mine,
numa' bine

8 comments:

  1. Replies
    1. Și eu, sor-mea! Mulțumesc. (scuze de întârziere, a trebuit să repar treaba asta cu butonul de reply)

      Delete
  2. Felicitări! Mult succes în continuare!

    ReplyDelete
  3. Felicitaaaaari!!!! :D Ia uite ce stiri senzationale am pierdut eu :) Cred ca as fi facut implozie din cauza emotiilor, sa fi fost in locul tau :))
    Ma bucur ca a fost ok, ai ajuns si vedeta prin ziare si tv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ai idee ce emoții am eu când e vorba de interacționare cu cei din jur.. astfel de prezentări mă termină.

      Și, parcă intenționat ca să mă ardă... nenea care a deschis prezentarea a zis la un moment dat publicului că se vor prezenta câteva lucrări și ”să se pregătească studenții” (eu eram primul) ..

      Profa se uita la mine pregătită să spună numele, mi-am luat inima în dinți și m-am apropiat de marginea băncii... profa se uita la mine, am dat să mă ridic, dar nenea și-a amintit că mai are ceva de zis: „nu acum, doar să se pregătească”... eu eram în priză, ce să mai pregătesc?

      A mai zis vreo două chestii și iar a zis să ne pregătim... profa voia să anunțe prima prezentare, eu eram deja pe marginea băncii. m-am ridicat încet, ...în timp ce profa începuse să spună cine sunt... dar nenea iar și-a amintit că are ceva de zis... îmi venea să mor!

      Abia la a treia strigare am ajuns la calculator și am început prezentarea... eram deja terminat!


      Mulțumesc! Da, mare vedetă mai sunt :))

      Delete
    2. Cred ca te inteleg chiar foarte bine. Prezentarile si vorbitul in public imi provoaca niste stari anxioase teribile. Incepand cu ritm cardiac accelerat, tremur al mainilor, pete rosii pe piept, gat. Imi scade si magneziul foarte tare, daca evenimentul e mai important :)) Urat, urat. Si mda, unii isi permit sa se joace cu emotiile sarmanului student, hihi. Bine ca ai trecut bine peste :)

      Delete
    3. dacă stau să mă gândesc, probabil avea și el emoții...

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...