Saturday, February 11, 2012

La Ginecolog (Bancul de Sâmbătă)





Sâmbăta aceasta am întârziat... cam mult... dar iată:


Sper că v-a plăcut... măcar puțin. Dacă nu găsesc bancuri mai bune cred că mă las de treaba asta... Aștept recomandări.

Da! Niște cursuri de actorie nu ar strica :P sau măcar „ o bună dispoziție”

E drept că sâmbăta asta am crezut că rubrica va face o pauză... că azi noapte nu am avut timp de filmat, fiind ocupat cu un proiect.. (halal vacanță :P).
Părerile voastre sunt binevenite, ca de obicei.

 
de la mine,
numa' bine

5 comments:

  1. Hahah, ce bine s-a potrivit sunetul de final :))
    Eh, acum nu trebuie sa oferi ditamai performanta, la urma urmei sunt doar bancuri, nu piese de teatru. Mie imi place rubrica asta, desi nu le am cu bancurile.
    Acum, tu decizi.. in functie de timpul si dispozitia ta daca vei continua sa le faci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atâta timp cât place la voi, am să continui :)

      Mulțumesc de feedback!

      Delete
  2. Bancul meu preferat a fost, timp de o vara intreaga, acesta: A fost odata... dar s-a razgandit" :))
    Am un frate prin alianta care imi spune o gramada de bancuri seci. Nici macar nu mi se pare ,,banc" :)) Dar ca sa iti faci o idee cam ce relatie am eu cu bancurile.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...