Sunday, February 26, 2012

Somewhere in time

Acum ceva timp umblam în cutia cu amintiri și am dat peste un șnur lat pe care îl purtam la chei (cred că la origini, el era pentru telefon). Mi-am adus aminte de perioada când a apărut acea panglică (șnur). Eram tânăr și fără griji, eram vesel și pus pe șotii. Eram fericit și nimic nu mă putea atinge.

O pusesem deoparte, în cutie, să închid parcă trecutul acolo, dar găsind-o mi-am zis că aș putea să o port din nou. Stupid! O panglică roșie nu dă timpul înapoi, nu schimbă nimic din ce s-a întâmplat sau are să să întâmple, dar ... poate aș fi putut din nou să fiu copil, să nu mai am griji, să văd lucrurile cu alți ochi.

Și-am pus-o la chei. Cu toate că nu s-a schimbat nimic, continuam să o port, era ca parte din mine, era a amintire a celui care am fost.

Ieri, în timp ce făceam poze la aniversarea lui Laura mi-am dat seama că în anumite poziții mă jenează cheile în buzunar (de exemplu când stăteam ghemuit la nivelul copiilor). Când le-am scos am constatat că nu numai ele mă jenau pe mine, ci și eu pe ele, adică am aflat că s-a rupt clema ce ținea laolaltă cele două bucăți de panglică.

E clar; ar fi trebuit să știu că timpul nu poate fi amăgit, ca trecutul nu poate fi readus, că eu nu mai sunt același. A rezistat cât a rezistat, dar până la urmă a cedat.

Vă invit să (re)vedeți Somewhere in Time, asta e recomandarea video pentru săptămâna ce începe. L-am văzut acum multă vreme, dar mi-am amintit de el de curând.


I am stuck in the present, the past remains in the memory box. Let's try to do the best of it!

2 comments:

  1. Buna,racule.Eram in cautare de Somewhere in time ,pe care l-am vazut acum 5 luni si care a fost un punct important intr-o relatie dintre doi raci,si am ajuns in vizita pe la tine.Frumos film,simplu,dar povestea care nu a tinut cont de timp...impresionanta.Caut o cutie muzicala care sa aiba tema "Somewhere in time" (John Barry),dar cred ca mai curand pot sa ma intorc in timp,decat sa gasesc asa ceva.
    O seara frumoasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună saudade. Mulțumesc pentru vizită și comentariu, mi-a plăcut foarte mult.

      Da, filmul a fost frumos, și mi-a plăcut mult când l-am văzut acum 5 ani.

      Cât despre cutia muzicală, nu cred că ai mari șanse să găsești una, dar probabil, că poți comada una custom made, dacă e atât de important încât să merite deranjul și prețul.

      Toate cele bune.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...