Monday, February 13, 2012

Inima copacului...

Articolul lui Manuel mi-a trezit niște amintiri plăcute din copilărie. Mi-amintit de un desen animat, sau, mai bine spus, mi-a amintit de un anume episod al acelui serial TV animat.

E drept, nu e prima oară când acest serial și episod îmi revin în memorie, dar fiindcă uitasem complet cum se numește, m-am limitat la amintiri.
Azi, datorită articolului amintit,  am pierdut puțin timp pe net căutând desene animate și într-un final l-am găsit.

E vorba de un episod ce prezintă o legendă a unui copac, un episod foarte emoționant. Din păcate nu se mai fac așa desene. (am să revin, sper cât de curând, cu alte desene foarte frumoase din copilărie)

De fapt ar putea fi o legendă a urșilor Koala, având în vedere ce spunea bătrânul.

Sper că v-a plăcut și v-a trezit câteva amintiri. Pe mine m-a emoționat mult la timpul respectiv... Cum să faci din ditamai copacul un fluier? (de fapt  fluier sopran sau flaut drept de lemn, sau cum vreți să îi spuneți... că nu e tocmai fluierul clasic al ciobanilor)
de la mine,
numa' bine

10 comments:

  1. Cumva imi aduc aminte de desenul asta, dar nu mai stiu de cand. Pe atunci parca erau mai linistite si mai placute desenele astea :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Manuel.

      Eram mici pe vremea când rula acest desen la TV. Erau vremuri când copii aveau ce învăța din ele, acum în schimb, mă apucă plânsul când văd ce porcării urmăresc puștii.

      Delete
    2. Tataieee, s-a dus vremea ta! :))
      Off-topic: Radu, imi scoate peri albi chapta...

      Delete
    3. tinere, puțin respect pentru bătrânețe :))

      Da! bine că mi-ai amintit, am uitat să o dezactivez!

      Delete
    4. Ha, tanar am fost la 17 ani :D

      Delete
    5. Am scos captcha.

      Ei, nu ești încă bătrân. Mai avem de tras până atunci :))

      Delete
  2. Abia acum găsesc şi eu timp să comentez :P.. nu pot să îţi explic entuziasmul ce l-am avut vizionând acest episod. Mulţumesc ca l-ai postat şi că ne-ai mai adus puţin aminte de copilărie (deşi eu sunt copil în fiecare zi :"> ) Ceea ce se difuzează astăzi pe cartoon network e de nedescris. Violenţă, violenţă şi iar violenţă. Trăiască Boomerang-ul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu unul nu dețin TV, iar acasă la ai mei nu există Boomerang. Mă bucur că a prins bine vizionarea episodului.

      Bine ai revenit pe aici :)

      Delete
  3. Nici eu nu mai deţin TV aici, oricum nici acasă nu îl foloseam prea mult. Şi nici la mine nu exista Boomerang, daaar îl avea Mădălina când mergeam la Roman şi era primul lucru pe care îl făceam când ma trezeam dimineaţa..să deschid TV'ul şi să mă uit la desenele animate ale minunatei mele copilării :P
    Am ceva de comentat şi la articolul cu părinţii şi copii, dar voi face asta mâine, pentru că acum adorm pe tastatură. Noape bună! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. somn ușor :)

      PS: poți folosi opțiunea de reply când comentariile au legătură :)
      nu e o regulă obligatorie, dar dacă tot am pus-o :D

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...