Sunday, March 04, 2012

#6: Sunday (project365)

Așa cum spuneam, nu voi reuși să postez imaginile zilnic, dar am să le fac în fiecare zi, așa cum spune regula :). Pozele din zilele în care nu am acces la internet, vor fi postate pe flickr, dar nu și aici. Pe blog public doar pozele din ziua respectivă. Așadar, dacă vă interesează această parte a mea, vă rog să intrați pe contul de flickr.

Pentru cei abonați la feed, lucrurile stau mai simplu, dat fiind faptul că am intercalat în feed și anunțurile de pe flickr. Așadar, primiți în feed reader și imaginile pe care le încarc începând de azi. Pentru a vizualiza pozele #4 și #5 va trebui să intrați personal pe flickr fiindcă ele nu apar în feed.
Vă rog să mă anunțați dacă aceste schimbări sunt deranjante. Mulțumesc.

În altă ordine de idei, am luat o decizie legată de proiectul ăsta.
Dat fiind faptul că nu am început pe 1 ianuarie, ci 59 de zile mai târziu, nu pot denumi proiectul 366 ci 307. Asta fiindcă vreau să închei, pe 31 decembrie 2012, urmând ca numărătoarea să o ia de la 0 pe 1 ianuarie 2013 (dacă nu vine sfârșitul lumii :)) ) cu un alt proiect, „curat”. Sper să reușesc.
 
de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. Da, da, uite ca ai gasit o solutie buna, postandu-le toate pe flickr, si lasand pentru blog ziua in curs :)
    Ai avut un cer frumos duminica.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi am zis să nu plictisesc lumea pe blog... dar sper să nu fie stresant feed-ul. Mă bazez pe voi să mă anunțați :D

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...