Tuesday, January 22, 2013

Și poate mă doare...

Imaginea n-are nici o treabă cu articolul, dar e singurul vizitator pe care l-am avut în acest weekend în care n-am ieșit din casă, și m-a surprins... gărgăriță la vremea asta? La mine pe birou?

Pentru azi trebuia să fie un alt articol, dar am găsit puterea să îl scriu și nici gândurile nu au reușit să se liniștească și să mă lase să mă concentrez... 

Dar am dat peste melodia asta și m-am blocat la refren, așa că am decis să o împărtășesc aici:



Am început să ascult mai des versurile melodiilor, ceea ce în trecut nu prea făceam. V-am spus că e anul schimbărilor... nu am glumit!

1 comment:

  1. Unele cantece merita ascultate doar pentru versuri. Cand se gaseste armonia si cu melodia si instrumentalul, e minunat..
    Piesa asta doare.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...