Monday, January 14, 2013

Anul 0, anul schimbării! (+eng)

Skip to the english version


Dacă tot am supraviețuit celor două iminente apocalipse, putem numi acest 2013 drept „Anul 0 de după apocalipse”. De ce nu anul 1? Pentru că e un fel de „an pilot”. Încă nu știm dacă apocalipsa nu cumva a rămas blocată pe undeva și va veni, așa că stăm în probe până anul viitor.

Da dragilor, e un nou an, și această postare trebuia să fie cu mult mai devreme scrisă, dar din nefericire timpul nu mi-a permis. Ar fi trebuit să fie prima postare din acest an, dar fiindcă nu am reușit să finalizez luna trecută articolul despre shoebox, am reprogramat lucrurile.

Ce vreau să spun cu toate astea? Faptul că anul acesta va fi diferit, anul acesta se vor produce o grămadă de schimbări în viața mea, pe toate planurile posibile. Da, e drept că schimbările au început de multișor.. de prin toamnă (adică începerea anului universitar) dar de acum vor fi mai ușor, poate, de observat.

Că tot vorbim de schimbări, trebuie să spun musai că vor fi schimbări și pe blog. După marea schimbare de domeniu din anul trecut, urmează și câteva schimbări la aspect și la funcționalitate. Poate că am să renunț la toate acele tipare pe care le respectam și pe care nu cred că le-a observat nimeni, dar care îmi strică cheful de a scrie deoarece presupun muncă suplimentară.

Da, am mari așteptări de la acest an, vreau să fie altfel, vreau să devin mai bun. 
Stați pe aproape și veți putea afla, dacă sunteți curioși.

PS: ăsta e articolul care declară deschis noul an blogosferic pe raduclapa.ro



****
English Version
****

Year 0, year of change


Since we survived the imminent apocalypse, we can call  2013 as "Year 0 after the apocalypse". Why not 1 year? Because it's a kind of "pilot year". We still do not know if the apocalypse wasn't somehow stuck somewhere and will still come, so we test this new life until next year.

Yep, it's a new year, and this post should have been written much earlier, but unfortunately time was not on my side. Ought to be the first post of this year, but because last month I could not finish  the post about Shoebox I had to postpone it.

What am I saying here? Just the fact that this year will be different, this year will host a lot of changes in my life, on all possible plans. Yes, it is true that changes have begun long time ago .. sometime last fall (ie the start of the academic year) but now they may be more noticeable.

Speaking of change, I must say that there will definitely be changes on my blog. After the great change of domain that occured last year, iI plan some changes in appearance and functionality. Maybe I'll give up all those post patterns that I had, patterns that no one noticed, and wich kind of spoil my mood to write because they involve extra work.

Yes, I have great expectations from this year, I want everything to be different, I want to be a better me.
Stay close and you will see, if you are curious.

Thank you for your visit!
Feel free to report any broken link, mistake or typo. Thanks!

8 comments:

  1. Acum sunt curioasa la ce tipare te-ai gandit sa renunti :) Banuiesc ca voi afla in perioada ce urmeaza. Imi doresc si eu ca 2013 sa fie un inceput, un an al schimbarii (m-am saturat de drame si apocalipse) :)

    Uitesem de cantec, chiar imi placea candva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi... dacă ai observat, fiecare articol avea câte o imagine, iar acea imagine avea un efect mouse-over... am renunțat la acea opțiune fiindcă nu pare să fie atât de utilă și nu cred că a observat cineva are era rostul... sau dacă o folosea cineva. În fine.

      Altceva nu cred că am mai schimbat încă.. atât de drastic încât să se observe.

      Mai era un „tipar” pe care nu cred că l-a observat cineva: articolele obișnuite au imaginea în partea dreaptă, iar cele din cadrul rubricilor cunoscute au imaginea în partea stângă... :P

      Bine ai revenit pe aici, Colorbliss!

      Delete
    2. Daa, stiu de efectul respectiv, dar uite ca acum nu am avut treaba cu pozele :)

      Cat despre pozitia imaginilor in articole, marturisesc ca nu am observat. Eu oricum sunt aeriana si, desi uneori observ detalii si imi sar in ochi tot felu' de lucruri - cred ca e fie o abilitate intamplatoare, random, fie e una selectiva dar inconstienta :)

      Delete
    3. Eu de cele mai multe ori observ detaliile :P Poate uneori prea multe :))

      Cât despre melodie.. intră la capitolul „oldies” deja :))

      Delete
  2. A, uite una dintre schimbari :)) Moderarea comentariilor :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dacă tot am schimbat metoda de comentare, am înlăturat moderarea pentru articolele mai noi. (10 zile, după cum spune și mesajul de mai jos :P )

      Delete
    2. Mie imi place - imi recitesc comentariile in voie :))) Ca tot iti spuneam in urma cu ceva timp de obiceiul acesta al meu. Cred ca e foarte ok insa ca ai pus o limita de timp, 10 zile e rezonabil si e bine sa ai un control mai sporit asupra articolelor din trecut.

      Delete
    3. Păi oricum agitația în comentarii (care de cele mai multe ori lipsește) vizează ultimele articole, de aceea m-am gândit că 10 zile e o limită rezonabilă. Mai ales că înseamnă aproximativ 10 articole (dacă sunt în apele mele și scriu 1 articol pe zi).

      Plus că acum pot interacționa cititorii mei, adică voi.. puteți interacționa mai ușor... :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...