Monday, January 28, 2013

Întrebări



Pentru videoclip, pentru mesaj(e), pentru întrebările ce apar în el, pentru melodie, pentru optimism, pentru visare și pentru că l-am văzut recent, astăzi vă rog să urmăriți atenți videoclipul următor:


Nu am fost chiar în apele mele recent, nu mai sunt de ceva vreme în apele mele, s-a observat și pe blog, dar toate acestea se vor schimba. Cineva spunea ceva despre „pași mici”... (o! e atât de ușor de spus.) 
Pași mici să facem deci, iar eu încep prin „calm”.

Voi face tot posibilul să fiu calm, răbdător și înțelegător, toate acestea în timp ce-mi voi păstra optimismul. Nu pare așa greu! 

Să avem cu toții o săptămână minunată.

6 comments:

  1. Da, rabdarea asta ne omoara uneori...dar fara ea nu am face nimic totusi. Ador atat melodia cat si videoclipul care este atat de simplu, atat de sincer, atat de frumos!
    O zi frumoasa si tie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi la tine am văzut-o recent :P O știam, o mai văzusem chiar luna asta, dar n-am fost la fel de atent la videoclip ca ieri...

      Delete
  2. Unul dintre acele videoclipuri care nu strica melodia, ci ii dau valoare :) Frumos, e prima data cand il vad..

    Sper ca esti mai bine... si mai calm. Uneori e atat de multa agitatie, incat calmul acesta pare la milioane de pasi distanta. Nu trebuie sa fie o fuga disperata, te poti plimba pana acolo, pana ajungi la starea pe care ti-o doresti. Ai grija de tine >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că a fost o premieră :D

      Mulțumesc pentru grijă și urări. Da, îmi e mai bine, nu se vede? Are blogul față nouă :D

      Sper că și tu ești mai bine...

      Delete
  3. Hihi, se vede. Voiam sa ma asigur, caci ce se vede nu e intotdeauna ceea ce chiar este :)
    Eu... sunt tot in procesul de a fi mai bine. Proces care e mai ok decat stagnarea intr-o stare nociva - deci e mai bine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu că deseori aparențele înșeală.. așa e peste tot, fără excepție :)

      Sună optimist procesul ăsta, deci e bine. Mă bucur!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...