Thursday, January 31, 2013

Gânduri, film, cărți...

Am ajuns acasă: în sfârșit puțină relaxare, puțin timp cu mine, cum zic americanii :)) (cel puțin în filme)

De fapt, am venit acasă ca să mai prind câteva zile de muncă.... Da, munca fizică m-a ajutat mereu să-mi duc mintea departe, departe de „probleme”, m-a ajutat să gândesc și tocmai asta am să fac de mâine: să muncesc și să gândesc!

Chiar aveam nevoie de o evadare pentru a lua niște decizii și a mă pune pe picioare.

Acum, că tot am ajuns acasă am apucat să văd și eu televizorul, că nu ne-am întâlnit de multă vreme :)). Și iată ce film drăguț am urmărit... 


Da, altă poveste de dragoste.. faină de altfel :) E puțin în ton cu ideea ce-mi fulgeră prin cap mie de scurt timp: noi începuturi! Am decis: vreau nimic! E atât de simplu... vreau să mă liniștesc și să nu mai vreau nimic! Până îmi pun ordine în treburi. Și după, vom vedea ce se mai întâmplă.

De ce mi-a plăcut filmul? Pentru că e simplu și are happy-end. De fapt cred că starea de acum nu e adusă doar de film, ci și de ultimele lecturi. Lecturi destul de bune cât să-mi aducă lacrimi, să mă facă să visez și să mă gândesc la o grămadă de lucruri, lecturi care să mă lase, la final, cu acea doză de optimism atât de necesară.

Da, a fost o decizie bună să mă apuc de citit în mod regulat. Sper să reușesc să mă țin de programul ăsta :D

Și încă ceva: (later edit)

Încă un L.E., mulțumesc Ana:

13 comments:

  1. Replies
    1. :)) Ana, asta cred că ar fi soluția problemei, nu problema.

      Delete
    2. Oh, e atât de interpretabil comentariul meu anterior :))

      Delete
    3. Dacă nu spuneai tu n-aş fi interpretat nimic! :))

      Delete
    4. :D Eh.. mulți văd, toți cred că înțeleg, nimeni nu știe de fapt :))

      Delete
    5. De parcă ar conta ce înţeleg sau văd alţii :)

      Uite un filmuleţ care mi-a plăcut mie mai demult, poate că-l ştii
      http://www.youtube.com/watch?v=uy0HNWto0UY&list=LLpMcpPtFqEEdfyHXBKl769g

      Delete
    6. Foarte fain filmulețul. Nu îl știam. Îți mulțumesc mult pentru link.

      Delete
  2. Pare a fi fain tare filmul...iar animatia cu "Paperman" chiar am vazut-o acum cateva zile pe un alt site, foarte draguta :D
    De citit, ce ai mai citit? Si eu mi-am pus in cap sa citesc mai mult, dar momentan nu prea mi-a iesit...citesc cartile pentru facultate si cam atat..probabil ma voi "apuca de treaba" mai serios dupa ce termin si cu anul asta scolar..universitar de fapt. De fapt, am terminat trilogia "Hunger games" :D Aventuri, fictiune..nu ma pot lipsi de genul asta..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, filmul e fain. De citit, am citit de curând Charles Dickens (Colind de Crăciun, Greierul Casei și Clopotele.. mai am încă una și termin cartea :D)

      Abia aștept să o termin ca să trec la următoarea carte :)

      Delete
    2. E bun, nu stai degeaba...bravo tie. De la Charles Dickens recunosc ca nu am citit decat "Marile sperante", care mi-a placut foarte mult si ti-o recomand. Spor la citit! :)

      Delete
    3. hmm.. mulțumesc pentru recomandare. Am să o adaug pe listă, poate o găsesc :P

      Delete
  3. Munca/efortul fizic are acelasi efect si asupra mea, ma ajuta sa imi eliberez putin mintea si sa iau o pauza de la ganduri inutile - deci concentrare mai buna pe ceea ce e esential.

    In ultima perioada, m-am delectat si eu cu unele filme si asta mi-am dorit si eu: sa fie simple si frumoase. Liberal Arts mi s-a intiparit in suflet cumva, si, daca tot aminteam de el, ar mai fi Happythankyoumoreplease, realizat tot de Josh... Ted!! :)

    Si da, sa te tii de lectura regulata: ii simt si eu efectele benefice!!! Si abia a trecut o luna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să știi că am să caut să vizionez aceste filme.
      Mulțumesc pentru recomandări. Nu am auzit de ele până acum.

      Păi, momentan sunt pe linia de plutire cu programul de lectură. Nu știu cum va fi după începerea cursurilor :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...