Monday, November 19, 2012

VideoBlog 021 - Povestiri din Weekend


(5min56sec)
Și uite așa am ajuns și la episodul 21 :D

Aș vrea să vă explic faptul că m-am apucat de clipul ăsta pe la miezul nopții și aveam emoții că nu mă încadrez în limita temporală. Feed-ul se expediază abonaților pe la ora 7, așa că: Da, am o limită temporală...totul e calculat! Bineînțeles, mă refer la acei puțini oameni care s-au abonat prin e-mail la blogul meu, pentru ei postez noaptea, astfel încât dimineața la prima oră să fie recepționat articolul. Savy?

Dacă nu ești încă abonat, o poți face. Recunosc, nici eu nu mă abonez prin mail la bloguri, ci prin Google Reader, dar fiecare face cum poftește.

AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

Azi am să vă trimit către miezul cu numărul 50:

... spre pagina web a revistei: Avangarda Literară (chiar nu-mi dau seama de ce au luat domeniul .tk în loc de un .ro sau măcar un .com / .edu / punct orice altceva - de asemenea, vă anunț că se încarcă foarte greu site-ul)

... și spre campania despre care am scris și în articolul de ieri: ShoeBox.ro.

Episodul de azi a presupus foarte multă muncă și timp, de aceea sper să vă placă. Dacă vă place, nu vă jenați să dați puțin feedback pe orice cale posibilă: un like, un comentariu, poate vă abonați dacă încă nu ați făcut-o, poate mai și criticați ce nu v-a convenit.
Știu că am câteva greșeli de exprimare.. Un „vroiam” pe la final și un „trebuiau ca cei [...]” pe la mijlocul clipului, plus vreo trei sau patru cuvinte în care R-ul nu se prea înțelege :P .. greșeli pentru care mă scuz acum și aici, că în video nu mai am ce face :D
Și nu v-am spus (nici în articolul trecut nici în video) un lucru foarte fain legat de ziua de sâmbătă, și anume că am vorbit pe scenă, și nu știu ce am spus așa de fain, dar am coborât în aplauzele sălii și în chiuituri. Nu știu cum să redau acel sunet făcut de o sală de oameni.. aclamând :D A fost un sentiment foarte , foarte fain, într-adevăr. Imediat mai apoi am provocat și râsete în întreaga sală (in a good way)... dar după ce coborâsem de pe scenă :P

A, și așa de agitat a fost weekendul ăsta că n-am mâncat decât o singură dată, duminică după eveniment :D. sâmbătă, am ciugulit covrigei în timp ce lucram la laptop. Ce pot să spun: mă mențin

Să aveți o săptămână minunată! Bună dimineața! 

11 comments:

  1. e .tk pentru ca asa costa mai outin decat .ro sau .com (studentii n-au multi bani) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, știu că .ro e mai scump.. dar totuși, mergea unul luat de un sponsor :D

      Și .tk e mai ieftin decât .com? .com e gratuit în multe oferte de hosting. Dar .com e comercial, iar revista nu e comercială, ci e gratuită.. văd cum asta ar fi putut fi o problemă.

      Delete
  2. Eu prefer să mă abonez prin e-mail. Așa măcar știu că o să primesc mail cu ceea ce a mai scris fiecare din cei la care sunt abonat. Google Reader nu prea utilizez, uit de el, mai trec din când în când ...
    Faine activități ai avut week-end-ul ăsta. Bravo ție că ai coborât de pe scenă în aplauze.
    O săptămână reușită să ai!
    Toate cele bune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am și așa prea multe mail-uri, îmi place mai mult să văd lista cu toți în G Reader :P

      Mulțumesc!

      Delete
  3. Stimabile, "vroiam" ala in vorbirea libera imi suna atat de natural incat am mari retineri si in scris sa-l inlocuiesc cu "voiam". E una dintre marile mele batalii cu limba romana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cunosc, dar m-am gândit să mă critic singur înainte să mă critice alții, cum au făcut cu melodia lui Krem :))

      Delete
    2. Subscriu. Mi-e tare greu sa renunt la ,,vroiam"...

      Delete
  4. Eu ma abonez prin e-mail, dar degeaba, caci imi verific casuta postala cu intarziere :P

    Uai, cred ca a fost o senzatie minunata sa te aplaude asa o sala intreaga de oameni! Si bravo tie ca nu i-ai plictisit :)) Stii ca e o problema familiara la evenimente. Inseamna ca te-ai descurcat chiar foarte bine, felicitari!! :D
    Maine cred ca am si eu timp sa il ascult pe Florin Chiriac, in liniste. E un paradox si asta, ca am nevoie de liniste pentru a putea asculta muzica :)

    p.s Nu uita totusi sa mananci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e tocmai paradoxal, e nevoie de liniște ca să nu-ți strice nimic audiția :)

      Am să încerc să îmi amintesc :D

      Delete
  5. copilarii de la si pentru copii. pierdere de timp pe aici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragă Anonim, poți folosi timpul în altă parte. Internetul e mare, nu vreau să te rețin. Deja mă simt vinovat fiindcă ai consumat timp ca să urmărești copilăriile și mai ales ca să scrii comentariul.

      Un weekend minunat îți doresc.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...