Tuesday, November 20, 2012

ShoeBox și în Galați!


Dragilor, am vești bune pentru voi legat de campania „Cutia de Pantofi”, despre care vă povesteam duminică și anume faptul că ...

Am adăugat și Galațiul pe harta locațiilor! 

Asta înseamnă că am trecut la fapte și am găsit spațiu pentru a colecta toate cutiile, prin bunăvoința Doamnei Administrator și a Directorului de Complex Studențesc.

Dar acum am nevoie de ajutor mai mult ca niciodată...

Ajutați-mă să aducem zâmbete pe fețele unor copii!!


Suntem abia la început, e primul an când se face așa ceva la Galați, e primul proiect atât de mare în care mă implic și mai ales e prima oară când sunt organizator, de aceea am nevoie de ajutorul vostru, al tuturor! 

Dacă vă place campania, dacă vreți să ajutați, iată ce avem nevoie:
  • Să vă amintiți cum e să fiți darnici, în caz că ați uitat cumva. Să începeți să pregătiți cutiile cu măiestrie și cu răbdare și să puneți în ele exact ce le-ar place copiilor voștri, ce v-ar place vouă! Avem nevoie de cutiile voastre, fiindcă fără ele, campania asta nu înseamnă nimic!
  • Să promovați cât puteți de mult campania asta, să spuneți tuturor, la școală, la facultate, la birou, la o ieșire cu prietenii, oriunde vă adunați și puteți duce vorba mai departe.
  • De asemenea căutăm un sponsor care să ne ajute cu toate consumabilile. Aici intră listatul afișelor,  fluturașilor și etichetelor și achiziționarea rolelor de bandă adezivă (scotch transparent lat). Dacă ai asemenea posibilitate, dă-ne de știre la telefon sau prin e-mail. Momentan suport eu aceste cheltuieli, dar ar fi foarte fain dacă o firmă sau o persoană juridică ar putea ajuta.
  • Pe măsură ce lucrurile iau amploare, va fi nevoie de mână de lucru, oameni care să ajute la manipulat cutiile, la etichetat / sortat / transportat cadourile. Avem nevoie de oameni dispuși să piardă câteva zile după 15 decembrie, pentru a ajuta la livrarea cutiilor.
  • Avem nevoie de persoane care dispun de autoturisme pentru perioada 16-21 decembrie când vom livra cutiile. Luați în considerare (ca și consum de combustibil) că se va merge prin Galați și împrejurimi, e posibil să fie zăpadă și e posibil să dureze toată ziua. Bineînțeles, fiecare ajută după cum îi permite programul, dar ar fi fain ca, plecând dimineața cu mașina plină, să ne întoarcem abia după ce s-a golit. 

Pentru Galați, cutiile se adună în Campusul Studențesc. 
Mă găsiți în căminul D, la etajul 2, camera 210.

Preferabil ar fi să mă contactați telefonic înainte de a veni sau să cereți detalii prin e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil pe pagina de contact

Cei care nu sunt în Galați pot căuta locația din orașul cel mai apropiat dintre cele care participă anul acesta la proiect.

Am să revin cât de curând cu mai multe detalii, stați aproape!






PS: O campanie serioasă necesită niște decizii serioase, așa că de azi sunt .ro.
În rest nu s-a schimbat nimic, tema e aceeași , nu am timp să mă ocup de schimbarea ei. Poate că veți avea ceva probleme cu feedul, poate că veți primi un avertisment de fiecare dată când intrați pe blog... dar dacă înlocuiți vechiul link cu raduclapa.ro, nu va mai fi nici o problemă. Danke!
Da, am avut puțină bătaie de cap, pentru că nu am host, ci folosesc tot blogger, dar sper să nu fie absolut nici o problemă pe viitor și încet, încetișor să înlocuiesc toate vechile linkuri. Am devenit mai serioși, păi nu? Era și cazul :D 

6 comments:

  1. BRAVO Radule pentru că te implici în astfel de campanii.
    Baftă multă să îți iasă ce ți-ai propus și să fie o campanie reușită.

    Mă bucur că ai trecut pe domeniu. Dacă nu scriai în articol, nu știu dacă observam, cel puțin nu la ora asta ... :)
    Modific imediat și la mine în blogroll.

    Baftă multă și o zi frumoasă să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Mi-am dat seama că nu e foarte observabilă schimbarea :D

      Delete
  2. Radu, te felicit si eu pentru implicare!! Este o campanie frumoasa intr-adevar si merita promovata, voi da si eu de stire la facultate. Si daaaa, eu am cutii de pantofi si le-am gasit in sfarsit menirea!! Ce bine imi pare! De mult nu am avut ganduri asa bune vizavi de oameni, in general.

    Multa bafta iti doresc cu organizarea, stiu ca nu e usor sa pui pe roate asa ceva. Sper sa se implice lumea!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, și eu sper să se mobilizeze lumea.. abia aștept să treacă ziua de mâine, că am niște proiecte de predat [ se vede că stau și învăț acum :)) ] și apoi să mă implic mai mult în promovare...

      Am niște idei de pus în practică, inclusiv și mai ales legate de blogul ăsta :)

      Delete
    2. Hihi, sper ca te-ai descurcat cu predarea proiectelor. Tot pe termene limita sunt si eu in perioada asta, cu proiectele. Am multe de predat si de citit..
      Eu am luat somn aseara, eram destul de obosita :P

      Acum m-ai facut curioasa in legatura cu ideile alea :D

      Delete
    3. Eu am luat somn azi, că aseară n-am dormit deloc. Acum aștept să se facă ora 00.00 că e Black Friday și am nevoie de un card pentru camera foto :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...