Friday, November 16, 2012

Ca să râdem azi + YouTube Update!


Și în afară de asta, tot azi am descoperit că cei de la google/YouTube au mai adus ceva modificări: Ia uitați ce fain e player-ul ăsta nou folosind ca exemplu melodia: QUBA - Dă-ți Drumu'

Pentru a-l accesa click dreapta pe un video și apoi selectați „Pop Out”. E o experiență complet nouă de navigare a YouTube-ului și poartă numele de YouTube TV...

Place la mine, dar parcă mai fain era „pop out”-ul vechi, la care se oferea un clip simplu. Probabil era prea simplu și prea scos din contextul site-ului, așa că au lucrat puțin și au dezvoltat acest nou concept.

8 comments:

  1. Replies
    1. :) Mă bucur! Ăsta era și scopul.
      Weekend plăcut și ție!

      Delete
  2. hahah :))) Nu e chiar asa usor, de fapt.

    Imi place si mie player-ul!!! Nici nu stiam ca se poate asa ceva :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu știai că se poate „pop-out”? Sau nu știai de player (YouTube TV).

      De filme în fereastră proprie (pop-out) știam de ceva vreme, ba chiar foloseam când voiam să trimit pe cineva la un anume filmuleț, fără să vadă și pagina YouTube... dar de YouTube TV abia am aflat și eu, vineri, când am scris articolul. Încercam să fac exact ce am spus mai sus și am fost întâmpinat de noua interfață :D


      Cât despre parbriz... așa e, e destul de dificil de spart.. am văzut filmulețele, dar aș vrea să încerc și eu.. să fiu sigur. Trebuie să găsesc o mașină dintr-aia de la dezmembrări :P

      Delete
    2. Nu stiam nici de player, nici de filmulete pop-out :) Nu am explorat prea mult youtube-ul, ce-i drept :)

      Daaa, la asta ma gandeam si eu, ca as vrea sa incerc, ma roade curiozitatea acum :))))

      Delete
    3. Îmi mai spusese cineva că a văzut un astfel de filmuleț.. cu niște tipi cu o mașină șmecheră dar care își uitaseră cheia înăuntru, și se chinuiau să spargă geamul.

      Eu nu am înțeles CUM e posibil așa ceva la mașinile astea noi, cu închidere din telecomandă. Cum să-ți uiți cheia în mașină. Cine o încuie? Și la urma urmei, de ce să lași cheia în contact?

      Delete
    4. hahah :)) Iti dai seama cata frustrare trebuie sa fii avut tipii respectivi :)) Nevoiti sa sparga geamul unei masini smechere. Si nici sa nu reuseasca :))

      Eu pot sa inteleg oarecum... din neatentie, ai alte ganduri, uiti cheia in contact si cobori. Dar cand trebui sa inchizi masina nu iti dai seama?
      Na, fiecare cu aiurelile lui :)

      Delete
    5. Până la urmă a venit unul mai mic și le-a arătat cum se face. :D

      E o chestie să zicem la mașinile pe care le încui cu ușa deschisă... pui cheia pe banchetă, sau în portbagaj, iei sacoșa și apoi închizi porbagajul... și gata, cheia e blocată înăuntru. Dar la astea cu centralizare și închidere prin telecomandă nu înțeleg cum e posibil :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...