Thursday, November 22, 2012

ShoeBox Galați - Noutăți


Dragilor, așa cum poate vă așteptați, până pe data de 15 decembrie, când campania ShoeBox se va încheia, pe aici pe blog vor fi multe chestii pe tema asta.

Azi vă anunț că


  • am repus în funcțiune sliderul de pe pagina principală și este dedicat integral proiectului. 
  • am făcut o pagină separată în care am scris toate detaliile necesare.
  • voi reveni în weekend cu niște tutoriale video pentru a arăta cum se împachetează cutiile
  • am aflat că au apărut locații noi (Piatra Neamț și Iași).
  • am discutat cu personalul de pază, astfel încât să preia ei cutiile în caz că sunt absent la un moment dat, urmând să le iau de acolo imediat ce revin în cămin.
Altfel spus: suntem pregătiți pentru a primi cutii. Tot ce mai lipsește e promovarea... dar de luni estimez că intrăm în forță și pe acest plan!

Weekend plăcut să aveți!



No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...