Friday, May 25, 2012

Video Blog 009: Surpriza


În primul rând trebuie să anunț că acest videoblog încalcă regula de 5 minute... cu vreo încă 5 :D și asta fiindcă am decis să anunț evenimentele ce au loc în acest weekeend și să amintesc de cele ce s-au desfășurat zilele trecute.

Pe scurt, foarte pe scurt, fiindcă, dacă timpul permite, curând vor fi publicate pe canalul de YouTube și filmulețe cu evenimentele respective :)

Până atunci vă las să urmăriți acest video și să vă minunați la auzul surprizei (fie că e de bine, fie că e de rău... că nu-i musai ca ceva surprinzător să fie și pozitiv, nu?)

Ar fi trebuit și ar fi fost frumos să pun și afișe cu evenimentele despre care vorbeam, dar nu le am, și am pierdut oricum prea mult timp cu montajul, așa că nu mai lungesc procesul ci lansez așa cum e (când scriu asta, programul încă randează)

Da, am filmat în toiul nopții dar timpul nu mi-a permis să fac montajul mai devreme, ceea ce e un mare păcat (fiindcă se apropie cu pași repezi ora 19, când începe festivalul...)

(Sper că nu citiți asta înainte de a vedea filmul)
De asemenea aș dori puțin ajutor legat de ce spuneam în capitoulul „surpriză” că eu habar nu am ce și cum trebuie făcut.... Vă mulțumesc!

PS: de această dată am avut probleme cu lavaliera, și fiindcă mi-am dat seama doar la montajul final, am folosit sursa audio de la cameră fiindcă nu aveam timp (sau chef) să trag din nou tot filmul.
Îmi cer scuze de eventualele probleme cauzate de acest lucru (da, sună altfel decât clipurile anterioare... )

Attributions:

de la mine,
numa' bine

9 comments:

  1. hmm...cu ce sa incep?! cu faptul ca ai facebook!!!! deci wow, ce dragut...stii ca nici eu nu eram cu retelele de socializare, de altfel si eu mi-am facut cont de nevoie, dar m-am obisnuit si poate fi chiar amuzant uneori...imi dai tu add, ca eu nu te gasesc (Diana Elena)...
    Continui cu faptul ca mi se pare foarte fain ca se organizeaza atat de multe activitati pentru studenti, iar jocurile pe care ni le-ai amintit in filmulete chiar mi-au adus aminte de copilarie..e frumos ca la oameni le-a placut initiativa si s-au distrat...
    Si...Brates? wow...pe unde anume mai exact?
    Abia astept sa merg si eu la munte...daca vei merge ai grija si distractie placuta :* >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spoiler! :P

      Brateș e un lac, de aici, de lângă Galați. Merg da fotograf (mai mult sau mai puțin oficial)

      Printre organizatori e Mircea, și de aia am ajuns eu fotograf :D
      Mulțumesc, nu merg la distracție, știți doar că nu sunt de mine chestiile de genul, dar ca fotograf merg oriunde :)

      Delete
    2. ah, ma entuziasmam degeaba :-< Bine bine te duci ca si fotograf, bafta! Dar oricum nu se stie, probabil te vei si distra! :D ai grija >:D<

      Delete
    3. ..hmm va veni și un articol (after party).. dar să am timp să îl fac :P

      Delete
  2. Cataratul... da, da stiu, caminul de fete care n-are ferestre pe laterala :D
    Facebook... Eu am fost intampinat cu: "frate, traiesti si tu ca doar stii cum e, n-ai facebook, nu existi." :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu, din păcate nu are ferestre pe acea laterală... și chiar de ar avea n-ar fi nimic interesant, că sunt săli de lectură dincolo de perete, păcat! :D

      Delete
  3. Revin, existi dar nu poti fi abordat. Cred ca ai blocate cererile de prietenie pe facebook.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt un mic anti-social, am blocat cererile... dau eu cui vreau :D

      Delete
    2. Eu nu știu cum să te găsesc.... hai că dau frâu liber cererilor de prietenie... I'm going wild!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...