Sunday, May 13, 2012

Animația de Duminică (via Obisnuit.eu) + Recomandare de Film

Animația de azi e una din puținele pe care le-am văzut în ultima vreme și la care să rămân UAU!

Nu că aș avea eu ceva neapărat cu mașinile sau cu viteza (că nu am), nu doar fiindcă găsesc atractive fetele care conduc, nu pentru că mă atrag mașinile 4x4 ci pentru că e o animație foarte bine realizată, cu detalii excepționale, cu mașini care arată aproape reale, cu explozii și răsturnări și cu un final total imprevizibil, vă garantez! (dacă ai văzut deja animația nu se pune).

A, și mai jos, mai am o recomandare video pentru voi: un film pe care l-am văzut de curând...



Sunt mai darnic duminica asta, adăugând și o recomandare de film. (am văzut trailer-ul pe blogul lu' sor-mea, așa că e și recomandarea ei. Cine i l-o fi recomandat să fie sănătos!)

Vorbim despre „Flipped”, tot un film dintr-ăla care te face să visezi la povești de dragoste ideale, la faptul că iubirea poate fi extraordinară. E un film idealistic dar de asemenea moralizator (dacă ai timp să înveți ceva din el)
După părerea mea și titlul este foarte bine ales.

Da, poveste similară a mai existat și în alte filme de dragoste: fata place băiat, băiatul nu place fata decât când ea se satură să aștepte (bineînțeles după ce băiatul face tot felul de prostii care să o jignească). Din fericire, în acest film, nu s-a dus la extremul idiot povestea, fata nu este aparent o urâtă cu ochelari, o neadaptată, un diamant neșlefuit care așteaptă pe Făt Frumos să descopere ce minunată e. Ci mai bine de atât, e un diamant ce strălucește liber în soare, care știe să se bucure de un peisaj minunat, oarecum peste nivelul celorlalte fete din fur... doar tipul nu observă asta la timp ci... mai bine vedeți filmul :D

Nu știu de ce mi-a plăcut atât de mult, poate fiindcă (așa cum spune și vocea din trailer) m-a dus înapoi în visele copilăriei... Da, și eu visam să stau la casă, la marginea orașului, să am a girl next door frumoasă și deșteaptă, interesată doar de mine și care să-mi devină iubită chiar înainte să se tragă cortina...ăăă să apară ecranul cu ”The End” .. ăăă  să mă trezesc :D

Dar articolul ăsta nu e despre mine, ci despre film... te invit să îl urmărești, dacă ești ca mine: a sucker for love stories.
de la mine,
numa' bine

23 comments:

  1. Foarte faina animatia, are efecte geniale, iar finalul este intr=adevar neasteptat.
    Cat despre filmul recomandat, este exact una din povestile de dragoste tipice din adolescenta..iar eu nu spun niciodata "nu" unui film de dragoste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, bine ai revenit :)

      Sor-mea indica și un loc unde se poate urmări online, dacă te interesează (eu nu pun link)

      Delete
  2. Da, am intrat si la ea pe blog si am vazut ca a pus link catre film...Indata ce voi avea timp, il voi viziona :D

    ReplyDelete
  3. deci nu pot sa cred ce melodie ai pus acum la ROCKa saptamanii..e pe repeat la mine in lista de cel putin o saptamana :>

    ReplyDelete
  4. Nu-s amator de love stories. Mai degraba as vedea ceva in genul Avengers: distrugeri, explozii, impuscaturi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nu am zis că doar astea îmi plac. Ai lovit-o bine de tot cu Avengers. Abia aștept să îl văd și eu :D

      Delete
  5. Ce final poate avea animatia aceea! Superba si expresiva :)

    ReplyDelete
  6. Oauu...tipii astia devin din ce in ce mai buni.Gen...oau grafica=p~ si oau sosea:x:x. Si foarte tare finalul...aproape credeam ca-i un fel de series si acum da prima parte,urmand ca continue actiunea pe mai multe episoade. Deci chiar m-a surprins.

    Cat despre film,l-am vazut deja ,a fost tare tare dragutel,numai bun de vazut intr-o dupa amiaza in care nu ai mare lucru de facut. Daca iti plac filmele de genul asta,iti recomand sa te uiti la That's what I am. Mie mi s-a parut mai frumos decat asta ,pentru ca trateaza tot mentalitatile din vremea anilor '60,mult mai grave decat o poveste de dragoste intre un tip si-o tipa. Nu ca asta ce ti-l recomand n-are asa ceva :)). Inca parca-i si mai adorabila povestea.

    Cat despre sucker for love stories...daca colectionez toate filmele de gen pe care pun mana,oare ma pot incadra si eu in aceasta categorie ?Oare.... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu m-am denumit așa fiindcă aș colecționa filmele, deci dacă tu faci chestia, îmi cer iertare că ți-o spun, dar înseamnă că ești mai bolnavă ca mine! :))

      Am să caut filmul de care spui, să văd „ce e cu el”. Mulțam de recomandare!

      Delete
    2. Ziceam de mine ca colectionez filme,de tot felul,de la comedii romantice,la filme istorice ,autobiografice...chestii de-astea.Gen filmele mele preferate. Nu am facut nici o sugestie apropo de tine.
      Nu cred ca ar trebui sa fiu considerata bolnava pentru asta :)) Le tin pe suport DVD pentru ca sa nu-mi supraincarc hardul si pentru ca,daca am chef sa vad un film mi-e lene sa stau sa se descarce.De aici "colectia".Si da,sunt filme pe diverse site-uri pe net,dar cand nu ai net de oras,se misca prea incet.

      Sa te uiti...sunt sigura ca o sa-ti placa.

      Delete
    3. Sper că ai înțeles că era în sens de glumă :P

      Și eu aveam un gând la un moment dat să colecționez pe DVD-uri seria Poirot, a lui Agatha Christie, dar nu am mai reușit (că voiam frumos, cu tot cu carcase și tot tacâmul)

      Acum, de când am devenit a little copyright addict nu mă mai tentează deloc să o fac :D

      Delete
  7. Da,da,stiu...Doamne,stiu de gluma :))
    Uuu...inca n-am apucat sa o vad.Vreau sa citesc cartile intai:>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi e cam veche... se găsește cam greu seria.

      Vrei să citești toate cărțile mai întâi? Ăsta da „goal”! Eu am câteva (vreo 3 sau patru) deci nu, nu le-am citit pe toate. Sunt prea scumpe și nu consider că sunt o investiție necesară acum.

      (am schimbat pagina de comentarii. Sunt curios dacă merge)

      Delete
    2. Cred ca adineauri am comentat...de pe browserul meu!!!
      Pai le citesc de la biblioteca,normal:D Nu ma apuc sa dau banii pe ceva ce-i posibil sa nu-mi placa (desi e Agata Christie...nu stiu daca se poate asa ceva).Da,am observat .Acuma sunt pe firefox si sunt curioasa daca merge si aici.Pe noua chestie se pare ca m-a acceptat:))

      Delete
    3. Se pare că reușești să comentezi și așa, în formula clasică (mie nu îmi place cu fereastră nouă pentru comentarii)

      Nu m-am gândit cu biblioteca.. bine zici :P

      Delete
  8. Ce final neasteptat, intr-adevar :))) Eram aproape dezamagita la gandul ca uite cate masini s-au zdrobit pe-acolo si cati oameni (animati) au murit :))) Daaar, surpriza! :D

    Flipped mi-a placut si mie destul de mult :) Mi s-a parut, de fapt, chiar ancorat oarecum in realitate: modul in care cei doi interpretau comportamentul celuilalt si alternarea de la o perspectiva la alta, pentru a vedea ce se ascunde de fapt dincolo de comportamentul lor. Si da, si mie mi-a amintit de copilarie. Si mi-a placut si mie faptul ca fata nu a fost acelasi personaj cliseic de diamant nedescoperit, ea era deja frumoasa (si interior, si exterior). Dimpotriva, el era cel care nu isi lasa partea frumoasa sa iasa la suprafata.

    Eu nu sunt a sucker for love stories, hihi, insa unele reusesc sa ma bucure si sa ma impresioneze. Flipped mi-a dat o stare de bine, iubirea dintre doi copii e frumoasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măi, să știi că nu mi-a păsat câtuși de puțin de mașinile distruse și oamenii omorâți, era un film de acțiune... dar când am văzut drumul ăla care face buclă tip montagne russe mi-am dat seama că ceva nu e la locul lui :D

      Corect, foarte bine ai menționat de faptul că ni se prezintă evenimentele din ambele perspective. Mulțumesc de completare!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...