Thursday, May 17, 2012

Noaptea Muzeelor!

Liber la Muzee!

Dacă doriți să vizitați muzeele din orașele voastre, acum e timpul.

Noaptea dintre sâmbătă și duminică e noaptea porților deschise.



Pentru Galați aveți la dispoziție:

Muzeul de Istorie: 

(Accesul va fi gratuit, între orele 18:00-2:00)


Muzeul de Artă Vizuală:

(Accesul va fi gratuit, între orele 17:00-1:00 + târg de cadouri hand made)


Complexul Muzeal de Științele ale Naturii: 

(de unde și sursa foto): http://www.cmsngl.ro/ 
(Accesul va fi gratuit, între orele 18:00-1:00)



Așadar, sâmbătă noaptea umblăm prin muzee???
 
de la mine,
numa' bine

10 comments:

  1. Ai văzut că și la tine se desfășoară evenimentul? Era o chestie națională. A trebuit doar să cauți puțin ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, aveam o bănuială destul de solidă, dar dacă nu citesc presa... mai greu să fiu la curent :)

      Delete
  2. Eu asta imi doresc, sa cutreier muzeele in noaptea asta... Insa sper sa nu ma lase fizicul, caci abia spre seara ies de la servici :( Se anunta evenimente frumoase in cadrul lor in aceasta noapte, si la Cluj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt rupt de oboseală că nu am dormit azi noapte. Cu toate acestea am ajuns și la muzee ... abia am ajuns acasă.

      Nu am văzut cine-știe-ce evenimente dar e drept că am ajuns destul de târziu.

      Delete
    2. Aaaaa, asa e, in principiu, activitatile mai interesante le-au programat mai la inceput, insa ma bucur ca ai reusit totusi sa ajungi :)
      Si incearca sa mai dormi noptile, te-ai cam privat de el in ultima perioada, din cate am inteles...

      Delete
    3. Și ghici ce.. n-am avut camera la mine ... și n-am făcut decât să mă oftic :P

      Somnul e înșelător... în ultimele zile mi-am stricat programul și dorm prea mult.. sar peste exercițiile de dimineață și asta e grav... trebuie să revin la programul ăla fain de săptămâna trecută :) Mai puțin somn, mai mult timp util :D

      Delete
    4. da... cunosc si extrema asta :)) Eu ieri am dormit 4 ore in timpul zilei, si m-am si pus la somn la ora 1 noaptea (adica devreme conform standardelor mele) si m-am trezit la 9 (adica foarte tarziu). Iti dai seama, am dormit cam 12 ore in total acum :)) Cand in ultimele zile, daca ajungeam la 4-5 era sarbatoare :)) Nu e bine nici asa, desi am vreo doua colege care dorm atat de obicei. Mi se pare prea mult.

      Acum important e sa iti echilibrezi tu programul in functie de propriile nevoi :)

      Delete
    5. Păi să dormi toată ziua e o pierdere de timp. La mine a început să fie riscant să dorm fiindcă ar trebui să recuperez dar n-am timp (adică mereu aș vrea să mai dorm, așa că mă trezesc foarte greu)

      Am să încerc pe viitor să dorm puțin ziua ca să echilibrez numărul de ore de odihnă :)

      Delete
  3. Iar pentru Vatra Dornei aveti la dispozitie:
    - care muzeu?
    - mai exista muzee in oras?
    - unde-i primarul sa facem din priveghiul sau muzeu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. ăsta era monolog... Îmi pare rău că așa e treaba la voi.

      Referitor la seara asta, aici plouă și a plouat groaznic.. nu cred / nu știu dacă merg

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...