Wednesday, May 09, 2012

Ocupat

Incredibil, luna aceasta nu am încărcat nici o poză în proiectul 307. De făcut le fac, am adunat o grămadă de poze care necesită post-procesare, dar nu am mai reușit să găsesc timpul necesar pentru ele.

Nici pe blog nu am fost prea activ, dar asta e... se apropie finalul semestrului și implicit finalul anului universitar deci VINE SESIUNEA!!

Așadar, voi fi din ce în ce mai ocupat cu proiecte, cu examene și verificări, cu desene și cu poze. Ieri am fost la un curs festiv (de unde și poza din dreapta), și se mai anunță câteva în viitor. Nu, nu sunt fotograf oficial, deși mi-ar face plăcere să am sculele lor (obiectivul și blitz-ul) dar fac poze la cerere, așa că hop și eu p-acolo.

Pe lângă asta vine sesiunea științifică și mai am și acolo puțină treabă, lumea începe să ceară proiecte, deci altă chestie care consumă timp... aș vrea să mai și dorm (total risipă de timp). Eram mândru de mine că în noaptea dintre luni și marți am fost foarte productiv și am reușit să finalizez câteva proiecte la care lucram... dar ieri a fost o zi agitată și prin urmare am dormit ca un bolovan azi până la 11.30 ... deci am ratat cu brio cursurile de la 8. Nu-mi vine să cred că am dormit cu toate că aveam puse nu una, nu două ci un număr de cinci alarme distincte. N-am auzit nimic... decât telefonul vibrând pe masă. Mă suna un client...

Gata, cam atât pentru acum și pentru viitorul apropiat... vă las totuși și poza de azi:
S-a întâmplat să fie azi o competiție pe stadionul de lângă cămine. Din păcate am ajuns târziu, am prins doar o bucată din partida de fotbal (finala) și alergarea de după (ștafetă).

Gata, am reușit să actualizez și albumul de pe flickr, iar acum proiectul meu e „la zi”... Tocmai mi-am dat seama că azi a fost miercuri și am ratat întâlnirea MecanTurist... ohoo, n-am mai fost de mult pe acolo. Poate miercurea viitoare găsesc timp.

L.E. Pentru că tot m-am apucat azi de post-procesare, și fiindcă îmi urlă lumea în ceafă, am să încerc să termin toate pozele pe care le așteptați... azi e ziua foto :D

de la mine,
numa' bine

15 comments:

  1. Bafta in sesiune, Radule!
    O sa vina si timpul liber dupa.

    ReplyDelete
  2. Trece si sesiunea, bat-o vina! La mine e vremea tezelor...:|

    ReplyDelete
    Replies
    1. De fapt eu abia aștept să vină sesiunea, că atunci e o perioadă mai lejeră în care nu ai decât de învățat... nu o mie de alte chestii :P. Acum e marea agitație!

      Delete
  3. Radule, mai lasă-mă să visez, nu îmi aduce aminte că în mai puțin de o lună începe sesiunea ... :)
    Trebuie să mă apuc și eu de finalizat proiectele pentru facultate, se cam apropie termenele de predare.
    Baftă în sesiune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi nu despre sesiune era articolul ăsta, dar dacă acolo vă fuge mintea, înseamnă că deja conștientizați că „ne bate la ușă”.

      Mulțumesc, baftă multă să fie și la tine acolo!

      Delete
    2. Mersi. Să fie la toată lumea. Baftă maximă și să fie bine la toți.
      Vrem nu vrem, trebuie să conștientizăm. Nu are cum să nu îmi fugă mintea acolo dacă inevitabil se vorbește despre ea. Deja s-au stabilit datele examenelor ...

      Delete
  4. Imi place fotografia cu stafeta. ,,Personajele" sunt surprinse in ipostaze naturale, spontane :D
    Ma bucur ca te tii de proiect si nu uiti sa faci fotografii. In rest, le publici si actualizezi cand si cum poti :)

    Cred ca e o perioada incarcata si ,,ocupata" pentru multa lume. Proiecte peste proiecte am si eu de facut, nici nu stiu in ce directie sa apuc. Ratez si eu multe evenimente la care as fi vrut sa merg, tocmai din lipsa de timp. Chiar azi am ratat unul, caci nu m-am putut trezi... Da, am dormit ca un bolovan si eu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună :)

      Mulțumesc. Și eu mă bucur când cititorii mei apreciază proiectul... Mi-am zis de când am început, că în acest an nu am să-l mai abandonez, indiferent de ce se întâmplă :D

      Da, toată lumea e agitată în perioada asta, ce să-i faci :P. Ce fain e să ai ore dimineața. Azi am fost și la facultate și după am dormit.. până pe la ora 14. Așa de productivă pare ziua când reușești să faci mai multe chestii într-un interval de timp în care alții fac un singur lucru :D. faptul că am dormit îmi va permite să lucrez până târziu în noapte...deci va fi o noapte scurtă

      (noapte scurtă înseamnă pentru mine noapte albă... că mereu nopțile nedormite sunt mai scurte :D )

      Ca de la bolovan, la bolovan, cele mai de piatră salutări :)

      Delete
    2. și...

      legat tot de poză: aș fi vrut să prind câteva cadre cu schimbul dintre concurenți, dar nu am reușit să obțin unul acceptabil... a fost prea scurtă cursa :D

      Delete
    3. Si eu prefer orele dimineata... din pacate, nu prea am noroc. Ziua pare mai lunga si mai productiva, intr-adevar, cand pana la amiaz, deja ai facut multe din lucrurile propuse.
      Noapte scurta, da :D Interesant mod de a-i spune, insa cred ca ai dreptate. Mereu mi s-a parut ca timpul trece altfel pe timp de noapte, mai repede. Parca si cand te deplasezi dintr-un loc in altul, se intampla totul mai rapid.. ca timp. Probabil e doar modul in care creierul nostru percepe realitatea pe timp de noapte (noi fiind fiinte diurne, hihi).

      Legat de poza, poate vei mai surprinde cu alta ocazie si schimbul, doar sa fii pe faza cand se organizeaza :P

      Delete
  5. Si uite si motivul pentru care eu am cam lipsit din lumea online...la noi acum s-a terminat asa zisa sesiune..dar am scapat, in sfarsit! Iti urez si tie succes in sesiune si spor la invatat! >:D<
    Mai folosesc acest comentariu pentru a te instiinta ca poza cu acel husky (care era preferata mea) a trecut pe locul 2, in favorea celei cu lebada...:x si plus de asta,un mare LIKE si pentru ROCKa saptamanii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce bine de voi că ați terminat! Mulțumesc pentru urări.

      Vrei să mai afli o chestie tare, sau ai intrat pe flickr și ai văzut deja unde e făcută poza?

      Mă bucur că place ROCKa. Am avut ceva probleme cu cei de la YouTube că îmi tot amețeau ordinea listei, dar finalmente s-a liniștit și acum e cea corectă.

      Delete
  6. Din pacate nu tot timpul mi se incarca toate pozele de pe album cand intru pe link-ul de la album, motiv pentru care am vazut poza doar pe slide show..dar daca pui intrebarea asa, ma gandesc ca e facuta in Roman, pentru ca auzisem la cineva ca s-au adus lebede pentru lacul din parc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e vina ta, eu am uitat să le adaug în set. Erau disponibile doar în photostream Am reparat azi după ce ai trimis primul comentariu :D

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...