Friday, May 04, 2012

Video Blog 006: Primul


DEJA?
Da, fiindcă între timp s-au mai schimbat câteva chestii. Sau mai bine zis au apărut chestii noi.

E cam ciudat să public VideoBlog după VideoBlog, dar dacă așa a picat, n-am ce face.

M-am cam grăbit puțin și unele cuvinte poate nu se înțeleg... încă lucrez la chestia cu „grăbește-te încet

VideoBlogul 6 se numește Primul pentru că...

da, e primul VideoBlog public pe YouTube. Nu știu cum va evolua această nouă chestie, dar vedem împreună.


Attributions:

de la mine,
numa' bine

12 comments:

  1. Deci...Servus!
    Las' ca-ti pun o vorba buna in Ardeal si nu se supara. :)

    ReplyDelete
  2. hey succes "la public" îţi doresc! Să fie la obiect şi utile video blogurile sau de ce nu, amuzante precum bancul cu rudele :)) aaa şi: mai raaahhrr te rog :P No, baftă! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Nu știu cum vor fi încă, dar vor fi scurte... astea publice :P

      Și nu, nu vor fi așa dese, acum a fost o excepție :D.

      Mno, mulțam! >:D<

      Delete
  3. Replies
    1. Servus Tudor. Mă bucur că voi cei mai vechi pe aici mă înțelegeți. Sper să fie la fel și pentru vizitatorii noi :)

      Delete
  4. Ok, in primul rand, imi place intro-ul muzical :D
    Apoi, e o idee buna sa le faci mai scurte. Multi prefera sa fie 3 parti distincte, de cate 5min, pe acelasi subiect, decat una de 15min. Cred ca e criza de timp pentru multi oameni. Eu, personal, stii ca ma uit/citesc sau fac ceva doar atunci cand chiar am timp, deci mi-e indiferent daca e 5min sau 15min :)

    Referitor la cum vorbesti, chiar te inteleg. Pentru o scurta perioada, cateva luni, imi petreceam multe ore din zi cu un prieten din Maramures si am preluat de la el, fara sa vreau, cateva cuvinte specifice (si lui si zonei). Desi nu l-am mai vazut de vreo 2-3 ani, inca mai folosesc termenii si expresiile respective. Si au fost suficiente cateva luni pentru a se ,,lipi" in vocabularul meu.
    Deci vorbeste cum iti vine tie natural, nu are sens sa te abtii din a folosi anumite expresii doar pentru ca, vai de mine, nu sunt specifice zonei din care esti. Ti-au devenit specifice tie, pe parcurs, caci nu suntem batuti in cuie intr-un loc :)

    Si in cele din urma, felicitari pentru performanta de a te incadra intr-un timp atat de scurt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. În primul rând, intru la bănuieli. Intro am de la episodul 002, abia acum îl observi? E drept, acum l-am scurtat, atât ca să mă încadrez în limita de 5 minute dar și fiindcă era prea lung :)

      Da, am să le fac mai scurte. Mai am partea a 3-a din „Inspirație” care, probabil va fi puțin mai lungă, dar în rest... scurte :D

      Când ai început să spui „pentru o perioadă, câteva luni...” credeam că urmarea e „m-am chinuit să înțeleg ce spui” și mă întrebam, chiar așa de greu a fost să-mi fie descifrată vocea? :))

      Eu am stat doar o săptămână ocazional, prin preajma unor bihoreni și tot s-au lipit expresiile și intonația de mine. Nu mai zic de perioadele din tinerețe când mergeam la Ploiești, și acolo alt vocabular :)

      Nu am zis că mă abțin, voiam doar să motivez și să nu pară că „fac mișto” de cineva.

      Mulțumesc mult, să știi că a fost o provocare.. aveam un cronometru în față, cu o alarmă (am tăiat la montaj partea când urla soneria) :D

      Delete
    2. Hihi, stiu ca ai avut intro si la celalalte. Si chiar am verificat ieri sa ma asigur ca e acelasi. Insa acum l-am observat (audiat) intr-un mod mai activ si voiam sa te anunt ca imi place fragmentul muzical respectiv :) Asta e apropo de pasivitate, uneori ascult muzica in ,,pasiv mode", mai ales daca e insotita de imagini. M-am uitat cred ca de zece ori la trailerul unui serial, pana mi-am dat seama ca melodia ce il insotea e superba.

      Ma gandesc ca vei mai varia lungimea, e si normal - in functie de subiectul abordat si de ce anume vrei sa transmiti.

      Hahah, da, recitind, inteleg de ce te-ai fi gandit la asta :)) Nu, Radu, ai intr-adevar un debit verbal mai mare, la anumite fraze, dar eu una inteleg foarte bine ce vorbesti.
      E bine ca te-ai cronometrat, cred ca asa ai sansa sa devii mai constient de timpul necesar exprimarii si transmiterii unei idei, al unui mesaj :)

      Delete
    3. Da, dar în același timp faptul că „ceasul merge” mă face mai grăbit și deci probabil mai greu de înțeles. Trebuie să mai lucrez la chestia asta :D

      Da, lungimile vor varia, și având în vedere că nu am o tematică aleasă dinainte, habar nu am ce ne rezervă viitorul în acest sens. Poate uneori vor fi și mai scurte de 5 minute, poate nu voi avea ce spune.. poate :D

      Pentru mine a asculta muzică în „pasive mode” înseamnă să aud fără să ascult, adică așa cum fac de cele mai multe ori. Ascult melodia fără versuri, ba chiar ajung să o fredonez fără să ascult versurile. Dacă e în altă limbă nici nu mă chinui să o percep drept cântec ci rămâne doar melodie...mesajul cântecului poate că nici nu îl remarc decât dacă îmi atrage cineva atenția asupra lui :D

      Delete
    4. Exaaact, sa auzi fara sa asculti! Fac si eu asta des, insa am perioade in care trec pe modul activ si constient. De obicei, pasiv ascult cand ma concentrez pe altceva (cum ar invatatul :P - insa aici aleg in mod voit muzica fara versuri sau versuri pe care nu le stiu si pe care mintea mea nu incearca sa le cante deodata cu interpretul).
      E interesant oricum, caci cu siguranta mi-a placut intro-ul si in clipurile anterioare, insa abia acum am constientizat activ :D L-ai ales eficient, caci se integreaza frumos in clip.

      Eu sunt convinsa ca te vei acomoda treptat si vei deveni tot mai bun la asta, indiferent de lungimea lor :) Poate dupa cateva filmari, nici nu vei mai avea nevoie de cronometru :D (imi imaginez ca e si stresant sa tot vezi cum se scurg secundele) :P

      Delete
    5. Eu nu pot să ascult muzică atunci când învăț sau citesc... creierul meu nu lucrează așa, în mai multe părți deodată.

      Mulțumesc pentru aprecieri, eu nu sunt foarte încântat de el, dar momentan e bun. (nu vorbesc de melodie).

      Legat de timp, nu a fost prea stresant fiindcă, ochii mei privesc de obicei spre voi, deci spre cameră. Foarte rar arunc cu privirea spre ceas (jos)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...