Monday, March 28, 2011

Instant messaging reloaded!

Mulţi dintre voi ştiu că acum aproximativ 5 luni am renunţat la Messenger şi eram pe-aproape să renunţ şi la Y!mail ...dar surpriză: la 1aprilie, cu ocazia împlinirii celor 5 luni, voi reveni pe "mess". În tot acest timp nu am avut deloc programul instalat şi nici nu am intrat pe web, decât o dată, când s-a logat singur mail-ul cel beta ..Dar am ieşit repede, fără să citesc vreun mesaj, aşa că nu se pune...

Am luat decizia asta din nevoia de a socializa, fiindcă "generaţiile astea" nu prea ştiu să comunice pe mail, şi întâlnirile face2face nu sunt totdeauna posibile.

Deşi, aş putea să încerc să creez vreun record sau ceva....dar aş fi prea "demodat" să nu am nici măcar mess (deja că sunt în urma modei fiindcă nu am cont de faţăcarte).

Aşadar dragilor şi dragelor, revin pe mess, dar mai întâi fac o CURĂŢENIE GENERALĂ!!(voi căuta programul ăla de mă şterge din lista lui X, şi îmi voi lua la revedere de la câţiva...)

UPDATE: am revenit pe mess de la 1 aprilie, nu am făcut acea curățenie, nu m-am șters din lista nimănui, dar la sfârșitul lunii dispar iar din lumea online....iar pauză 5luni :D
de la mine, 
numa' bine

12 comments:

  1. Nu sunt de acord cu ideea de a te şterge din lista cuiva, decât în caz de forţă majoră. Cei pe care i-ai adăugat sau te-au adăugat în listă (le-ai dat acceptul tău!) au dreptul neîngrădit să îşi gestioneze cum cred de cuviinţă contactele. Faptul că tu treci printr-o criză de personalitate şi te joci de-a "to be or not to be" nu ar trebui să îi atingă forţat şi pe alţii. Există alte metode...

    ReplyDelete
  2. articole copii said...
    Se vede ca nu mai exista comunicare face2face... pacat...

    March 28, 2011 1:48 PM

    ReplyDelete
  3. @sor-mea: adică asta înseamnă să ai "mintea la cap"??

    @Ana: nu mă voi şterge din lista celor care se poartă frumos, dar am câţiva copchii care iubesc mass-urile...şi nu vreau să dau ignore...prefer să mă şterg din lista lor fiindcă oricum nu vor observa.

    Sunt acei oameni cu care nu schimb două vorbe un an întreg dar au ajuns, într-un fel sau altul în lista mea....

    "Există alte metode..."Care alte metode? că m-ai făcut curios!

    "Faptul că tu treci printr-o criză de personalitate" :)) la concluzia asta ai ajuns? ar trebui să îmi fac griji? Nu cred că trec prin aşa ceva.

    "au dreptul neîngrădit să îşi gestioneze cum cred de cuviinţă contactele." da, şi eu am acelaşi drept, nu?

    ReplyDelete
  4. Metoda clasică ar fi să îi ştergi pe cei care nu-şi mai au locul acolo şi să le dai ignore celor care te deranjează.
    Şi da, cred că e un soi de criză, etapă, toană, spune-i cum vrei. Am trecut prin asta de zeci de ori cu messegerul, hi5-ul, netlogul, facebook-ul, farmville-ul şi lista poate continua. Motivele sunt diverse, dar finalitatea e una: că te întorci cu coada între picioare la ceea ce ziceai că vei elimina definitiv. "O să fie altfel", "O să fiu mai raţional", "O să îl folosesc numai atât cât trebuie".
    Da, şi tu ai acelaşi drept, să gestionezi contactele din lista ta. Nu şi a altora!

    Radule, crede-mă că am dat ignore şi unor foarte buni prieteni pe motiv de exces de mass. Mi-am şters şi rudele foarte apropiate pentru că nu comunicam cu ele pe mess. Mi-am şters N conturi şi le-am făcut la loc, cu nodul în gât că am pierdut unele lucruri. Zilele trecute era să-mi şterg şi blogul într-o criză de data asta informatică.
    Nu eşti singur pe lume!, cum spune draga mea prietenă.

    ReplyDelete
  5. ştii care e problema mea..că mă ambiţionez şi sunt încăpăţânat...şi de aceea îmi retrag decizia de a reveni pe mess...DA, din cauza a celor spuse de tine: "că te întorci cu coada între picioare la ceea ce ziceai că vei elimina definitiv. "O să fie altfel", "O să fiu mai raţional", "O să îl folosesc numai atât cât trebuie"."

    Aşa cum atunci când spun unii că mă voi apuca de băut..mai tare mă ambiţionez să le arăt contrarul, deşi nu o fac numai de asta, ci pur şi simplu nu vreau! :P

    ReplyDelete
  6. "Zilele trecute era să-mi şterg şi blogul într-o criză de data asta informatică." La blog nu voi mai renunţa niciodată..în sensul de ştergere sau ascundere...am trecut peste faza asta. Chiar daca nu voi mai avea timp să scriu, tot va rămâne aici :)

    ReplyDelete
  7. Uff, ce te mai iei tu de facebook... este şi ăsta un mod de a ţine legătura cu oamenii în general, cu persoanele de care nu ai mai auzit nimic de mult, de ani de zile, pentru că au plecat prin Danemarca sau Italia...Sau poate ca este o fiţă de moment, dar deh...ne-am născut în era asta, nu? Deci avem dreptul să ne molipsim de facebook, messenger, mail, blogging oricat de mult vrem...

    Tu ştii că întai aprilie pică fix de ziua pacălelilor apropo?

    ReplyDelete
  8. ăăăă ... 1 aprilie nu e deja consacrată ca fiind Ziua păcălelilor? cum adică "pică fix de ziua păcălelilor"?

    ReplyDelete
  9. Mă refeream la întai aprilie in care revii tu pe mess...mai ţii minte faresele pe care ni le făceam cand eram copii? de întai aprilie?

    ReplyDelete
  10. noi(eu) când eram copii nu prea făceam farse (din păcate) ..le planificam sau spuneam "cum ar fi dacă" dar nu făceam.... eh,

    ReplyDelete
  11. yey...te intorci :D ... trebuia sa o faci la un moment dat..mi-era dor sa mai ascultam muzica impreuna.. :D :X

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...