Monday, March 28, 2011

Azi, vineri 27 Martie 2011

Vă amintiţi de festivalul de film rus, despre care postasem un articol acum câteva zile?
Vă reamintesc:

E drept că nu am ajuns la niciunul din filmele de acolo, dar a fost Cristi, un coleg cu care m-am întâlnit azi (duminică seara) şi spunea că nu i-a plăcut...Eu parcă zărisem pe afiş că ţine până vineri, aşa că m-am mirat că el abia se întorcea de la un film...

Mai pe seară am revăzut afişul, şi într-adevăr, ultima zi de spectacol era 27 MARTIE...adică azi. Nici voi nu aţi observat, nu? Că scrie VINERI 27 MARTIE, când de fapt e DUMINICĂ.

 Ce nasol trebuie să fie să îţi scape o asemenea greşeală şi să îţi dai seama după ce ai scos 1000 de exemplare...Sau poate nici nu şi-au dat seama!??
 
de la mine, 
numa' bine

1 comment:

  1. Todiras said...
    Faza e ca vineri a fost pe 18 martie, iar 27 a fost duminica. Azi suntem pe 28 and so on...

    March 28, 2011 2:49 PM

    şi ce treabă are asta cu ce am zis eu???

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...