Tuesday, March 22, 2011

Bilete şi ordine...

Spuneam într-un articol anterior despre  faptul că eu aş folosi dormitorul doar ca dormitor. Păi da, dacă vrei să vezi un film o faci în living, dacă vrei să citeşti o carte, o faci oriunde e linişte, dacă ai de lucru sau de scris...există biroul. Dacă, de exemplu ai vrea să citeşti înainte de somn... iei o carte din birou şi o ţii pe noptieră până o termini, deci nu ai nevoie de o bibliotecă şi în dormitor...vrei să asculţi muzică în pat sau înainte de a adormi, pui pe noptieră "sursa de muzică" (că e casetofon / mp3player / mp4player / Ipod / telefon sau orice altceva)...sau asculţi radio la ceasul deşteptător...nu e nimic imposibil atâta timp cât te respecţi şi returnezi carte în bibliotecă sau Ipod-ul în sertar sau geantă ....

Unii dintre voi poate ştiu că eu am probleme cu ordinea şi cu "locul corect al obiectelor". Am o fixaţie pe chestia asta şi chiar dacă uneori din grabă sau oboseală sau lene mai arunc o haină pe pat sau pun periuţa de dinţi în paharul în care stă pasta ... repar în scurt timp. Asta fiindcă încă nu am casa mea...unde să nu mai umble nimeni. Din păcate până acum nu am locuit singur cu adevărat decât pentru o perioadă foarte scurtă de timp, şi astfel ordinea nu a depins numai de mine, dar cândva voi avea casa mea, şi toate lucrurile vor avea locul lor. Mă gândesc acum că tocmai de aceea fata care îmi va deveni soţie va trebui să fie măcar pe jumătate la fel de ordonată...altfel nu cred că am deveni soţ şi soţie....dar asta deja e o privire prea înaintată în viitor.

Spre exemplu acum, pentru prima oară în semestrul ăsta e curăţenie în cameră şi asta fiindcă colegii mei au plecat şi am rămas singur....se vor întoarce, desigur, dar sper să vadă afişul şi să nu intre încălţaţi sau să facă mizerie iar....Eh, mă aştept la orice...

Mai am şi o problemă cu regulile, nu că aş fi un om perfect sau chestii de genul, le mai încalc uneori dar de cele mai multe ori stau cuminte. Nu pot să fac ceva dacă ştiu că există o regulă împotriva acelui lucru. Nu ştiu cum să explic..e o chestie psihică care îmi blochează muşchii şi îmi dă o stare de blocaj. Mmmda...cum spuneam, nu ştiu cum să explic sentimentul....e parcă "mă reţine ceva" sau mi se pune un nod în gât, dacă ar trebui să spun ceva...
Poate de aceea nu trec pe roşu, nu copiez la examene şi nu chiulesc, poate de aceea nu îmi place să fur. Şi prin asta nu mă refer numai la a băga mâna în buzunarul altuia, ci la tot felul de mici hoţii pe care le fac oamenii şi care ar putea să îmi aducă câteva venituri extra.

De exemplu, instituţiile de învăţământ, şi unele firme decontează biletele de transport auto pentru elevi/studenţi şi respectiv angajaţi. Mă dezgustă să văd cadre didactice care stau în autogări să cerşească bilete de la călătorii care coboară. De ce? Pentru că au copii la facultate care le pot deconta....Ziceam de cadre didactice fiindcă ştiu un exemplu, dar e doar coincidenţă. Că ziceam de firme...sunt uneori angajaţi  trimişi în delegaţii, aşa cum a fost duminică o persoană în microbuz cu mine, care cerea bilete de la pasageri "pentru colegul ei". Nah, nu fură statul ci fură de la firmă..şi asta nu e ceva rar întâlnit, aşa că se trece cu vederea....oricum nu e mare crimă, nu-i aşa?

Nu ştiu, eu nu sunt de acord cu asta...dacă luna asta nu am fost decât de două ori acasă, doar două bilete decontez, nu? Fiecare facă ce vrea...cine sunt eu să îi judec pe alţii? Cu toţii furăm mai mult sau mai puţin, chiar dacă numai idei...nimeni nu e perfect, şi nu pretind că aş fi....sper să nu înţelegeţi că asta susţin, doar că unele chestii nu pot să le fac, Chiar dacă zic în glumă că voi jefui o bancă, nu înseamnă că aş face aşa ceva cu adevărat. La fel şi cu "nebuniile" deplasate sau imorale.... poate sunt pre conservator sau încă mai sunt timid...nu vom şti niciodată de ce.

Apropo de furt...să fi văzut când au contruit supermarket-ul în cartier la noi...paznicul de noapte căra pachete cu gresie la ora 02 dimineaţa, când eu mă îndreptam spre gară...Aşa că:
România te-adorăm, pe români nu-i suportăm!

Şi legat de dormitoare, am făcut un compromis: am făcut dormitorul mai mare şi i-am introdus o anexă care va fi folosită pe post de dulap/dressing sau spaţiu de depozitare. Pentru ca toată lumea să fie mulţumită a rămas loc şi de un mic birou, o cameră în care poţi face tot felul de activităţi recreative sau profesionale...depinde de cum o vor utiliza. Aştept verdictul de la client :D
de la mine, 
numa' bine

2 comments:

  1. Rezonez la rândurile legate de reguli, sunt chiar foarte de acord și cum fiecare lucru trebuie să aibă locul lui. :) O fi (și) de la zodie. :)

    ReplyDelete
  2. nu ştiu ce să mai cred legat de predicţiile astrale, mai ales că citisem pe un site că zodiile s-au schimbat şi a apărut una nouă... Conform lor eu aş fi de fapt gemeni, nu RaC...dar, părerile sunt împărţite (unii susţin că doar cei ce se nasc acum vor fi clasificaţi cu noile zodii)

    Chiar voi căuta articolul să îl preiau pe blog...îl pun pe lista "de făcut"

    Mulţumesc pentru intervenţie, Andreea. Nu ne mai "auzisem" de mult.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...