Monday, March 21, 2011

Cât cheltuie un student pe lună - Săptămâna 3

 Eh, săptămâna care am trecut am fost cam cheltuitor...Astfel că am reuşit să cheltui
Săptămâna III, 14-20 Martie 2011:  443,57 Ron

mmda... cam mult parcă....abia aştept finalul :D


Later Edit: Cum spuneam şi în comentariul de mai jos...mă surprinde suma şi faptul că aşa cum spune şi Ana, cheltui mai mult cu trecerea timpului. Încep să îmi dau seama de ce atăţia oameni apelează la credite şi au atâtea datorii.

Cât despre mine, aşa cum spuneam ieri unei amice, nu vreau să mă gândesc la credite când îmi imaginez viitorul...prefer să muncesc 24/24 sau "să îmi vând plămânii" :)).

Mmmmda, având în vedere că nu mă consider un mare cheltuitor şi că nu arunc cu banii pe străzi...oare alţii cât cheltuie? Uite de aceea ar fi util un studiu pe mai mulţi subiecţi...
de la mine, 
numa' bine

11 comments:

  1. dar chiar ca esti...avand in vedere ca e pe o saptamana... ce faci cu atatia bani?din curiozitate..

    ReplyDelete
  2. Bună Diana,

    păi..am plătit căminul, am fost plecat pe drumuri weekendul ăsta....şi uite numai aşa s-au dus 150ron...mai multe detalii nu mai dau :)

    ReplyDelete
  3. Din câte observ consumi de la o săptămână la alta tot mai mult, mai mult chiar decât îşi permit alţii care muncesc de ani buni. Nu prea eşti în pas cu moda!

    ReplyDelete
  4. Bună Ana, dacă despre asta e vorba, nu am fost niciodată în pas cu moda.

    Sincer să fiu mă surprind cât de mult cheltui. Nu mă aşteptam la aşa ceva...dar probabil că fiecare ar fi surprins dacă într-o zi ar începe o asemenea contorizare. O picătură e mică, dar mai multe picături...


    Abia aştept finalul să văd concluziile şi categoriile de unde mai pot reduce unele cheltuieli pe viitor.

    ReplyDelete
  5. eu cred ca in mare te rezumi sa cheltui la cat ai sau la cat iti permiti!

    ReplyDelete
  6. Salutare Pato,

    Într-adevăr îţi faci cheltuielile în funcţie de cât ai, dar luna asta chiar nu am vrut să mă limitez sau să cheltui excesiv...ci am vrut să fie ceva mediu...nu mă aşteptam nici eu să ajung la asemenea sume.

    Mai e doar o săptămână şi jumătate şi vom dezbate problema mai în cunoştinţă de cauză.

    ReplyDelete
  7. Uite ca nu m-am gandit pana acum sa calculez cat cheltui pe saptamana, dar am asa o impresie ca acum a scazut foarte mult fata de acum cateva luni. Si totul se datoreaza lipsei de timp, cu servici+ facultate+licenta de abia mai ies din casa de 2-3 ori pe saptamana. deci cred ca nu ar fi relevant in perioada aceasta un astfel de calcul.

    ReplyDelete
  8. Salut, din nou Mihai.

    Într-adevăr, şi la mine diferă cheltuielile în funcţie de "vremuri". Acum ceva timp, cheltuiam mai puţin şi strângeam mai mult dar şi nevoile erau altele.

    Şi acum consider că sunt încă pe linia de plutire, dar nevoile sunt altele şi mă raportez altfel la sumele cheltuite... Nu consum pentru persoana mea decât strictul necesar...fiindcă de ceva timp mă bântuie gândzul unui viitor nesigur financiar

    Avantajul acestui studiu e că voi vedea clar de unde mai pot "tăia" cheltuielile, şi ce să nu mai fac lunile care urmează.

    Şi probabil voi face şi o lună de cheltuieli minime...să vezi atunci ce zgârcit voi fi, şi câte condiţii iniţiale voi avea de implementat :))

    ReplyDelete
  9. Având în vedere că ai plătit și căminul,te-ai mai distrat și tu, mi se pare o sumă ok :)

    ReplyDelete
  10. În sfârşit cineva care nu spune că am cheltuit chiar aşa de mult
    :D

    Bun venit Florin!

    Oricum cred că surpriza cea mare va fi la final, mai ales că duminica viitoare nu vă mai public bilanţul, ci aştept finalul lunii (JOI 31 MARTIE)

    ReplyDelete
  11. Aer Conditionat said...
    suma mi se pare mica, sa stii. numai cat dai pe mancare/saptamana - minim 1 mil (asta in cazul in care nu vrei sa traiesti numai cu paine cu margarina)+ domestos, axion si toate cele + sa mai ai si tu un ban in timp zilei sa-ti iei o apa ceva + mai iesi la o cafea macar o data pe saptamana...eu zic ca inca te tii bine :P

    March 25, 2011 3:48 PM

    Ok, voi aveti un nume?? ca m-am săturat pe bune!!! Daca vrei sa apara comentariul original foloseste un nume si un link spre pagina ta. Nu mai las active comentariile semnate cu o reclama!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...