Tuesday, February 15, 2011

Noutăţi cardiace

 Cei care au citit articolele mai vechi de pe blog ştiu că am oarecare probleme cu inima. Ei bine ceea ce nu v-am spus e că pe data de 20 ianuarie am fost la Iaşi la consultaţie şi doamna doctor m-a diagnosticat cu sindromul WPW Lateral Drept, iar apoi mi-a spus cât costă intervenţia...sincer îmi venea să o iau la fugă în momentul când am auzit, dar nu puteam...

Vă scriu acum cu o veste bună şi anume că am primit fondurile necesare intervenţiei datorită unei doamne minunate care mă cunoaşte personal (şi o cunosc) de doar jumătate de an. E grozav cum ca printr-o minune s-a rezolvat aşa rapid această problemă financiară... Aş vrea să îi mulţumesc dânsei, familiei şi tuturor prietenilor fiindcă îmi sunt alături şi se roagă pentru mine.

Sunt programat pentru intervenţie pe data de 22 februarie..adică va trebui să lipsesc de la facultate în primele zile din semestrul 2, dar cred că se va rezolva totul deoarece "lipsesc motivat".
Voi reveni cu detalii după ce termin, aşa că staţi fără griji :)

Vă Mulţumesc!
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...