Thursday, February 17, 2011

Am câştigat??

 Aparent DA!

Se pare că azi e o zi norocoasă. Vă amintiţi că m-am înscris la concursul de pe blogatu.ro? Am verificat marţi site-ul şi nu apăruse nimic despre câştigători, aşa că am uitat complet...

Ei bine, azi intrând pe blog am băgat de seamă că s-a schimbat poziţia în top zelist şi intrând să îmi văd statisticile am observat un link nou de pe blogatu.ro spre mine....ca să vezi surpriză: am fost premiat cu locul 3 în cadrul concursului. WOW!

Unii veţi fi cârcotaşi şi poate veţi spune că mă bucur degeaba pentru ultimul loc, dar eu văd altfel lucrurile. Ultimul loc e cel mai riscant...Dacă nu eşti pe primul mai ai două şanse, dacă nu eşti pe al doilea mai ai o şansă..dacă nu eşti nici pe al treilea, poţi spune PA. E aceeaşi chestie ca lupta pentru un 5 universitar...ştiţi voi.

Eh, în fine..eu mă bucur pentru acest premiu...nu ştiu cum va fi cu găzduirea şi cu primirea premiilor, dar important e că am câştigat: Locul 3: Gazduire 1 gb, 10 domenii addon, subdomenii, emailuri, baze de date la discretie si un mini-radio!

Mulţumesc Blogatu.ro şi gsoftcentral
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...