Thursday, February 03, 2011

Câştigător "Premiul Blogosferei"

 Pe cei care au citit articolul pe care l-am scris votând Braşovul ca şi “Capitala Verde a Romaniei”, vă anunţ că ieri s-au afişat rezultatele şi câştigător a ieşit oraşul Sfântu Gheroghe!

Ce pot să zic, sunt trist că nu a câştigat "echipa mea" sau mai bine zis oraşul votat de mine, dar nu pot să judec "la rece" fiindcă nu am fost niciodată în Sfântu Gheorghe şi nu ar fi corect. Au fost o grămadă de comentarii pro şi contra, unii se legau de unguri, alţii motivau că anumite oraşe nu au o blogosferă locală, dar pe mine nu prea mă interesează şi nu înţeleg ce atâta răutate şi supărare. Frate, fiecare votează după propriul plac, şi nu e obligatoriu să fii din oraşul X ca să îl votezi ci e îndeajuns să îl fi vizitat. Şi parcă ce mare scofală căştigi dacă zbieri prin comentarii? - doar te faci de kk.

Concursul m-a făcut să realizez un lucru mult mai important şi anume că trebuie să vizitez mai multe oraşe, ceea ce oricum aveam de gând să fac ... vara asta dacă dă Domnul.

Sincer, sunt curios câte voturi ar fi adunat Piatra Neamţ, dar din câte am înţeles cei de la Piatra nu au trimis actele necesare înscrierii în concurs şi de aceea am avut de ales doar dintre 10 oraşe.

Felicitări Sfântu Gheorghe, şi sper să trec pe acolo anul ăsta!
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...